Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Panda nové generace: Ceny v Německu

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 3. 2. 2012 • 17:52
118
8
Zobrazit náhledy (118)
Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda Fiat Panda
Nový Fiat Panda se začne na německém trhu prodávat již v březnu. Základní verze bude stát pod 10 tisíc eur (251.000 Kč). České ceny dosud zveřejněny nebyly.

Základní cena u našich západních sousedů činí 9.990 eur (251.300 Kč), pro Němce je desetitisícová hranice zkrátka magická a předchůdce stál původně úplně stejně. Za vynaložené peníze zákazník dostane například posilovač řízení Dual Drive, elektrická okna vpředu, centrální zamykání, výškově stavitelný volant, denní světlomety, bezpečnostní pásy na předcích sedadlech s předpínači a omezovači tahu nebo úchyty dětských sedaček Isofix.

ESP bohužel nadále není součástí standardní výbavy, přijde na dalších 300 eur (přes 7,5 tisíce Kč). Klient může případně zvolit výhodnější paket Safety, který kromě něj obsahuje i LSCM (Low Speed Collision Mitigation). Ten dokáže zmírnit následky kolize při rychlostech do 30 km/h a přijde na 500 eur (12.600 Kč).

Trojici výbav (Pop, Easy, Lounge) lze rozšířit pomocí dalších pěti volitelných balíčků. Motory jsou všeobecně známé. Základem je osvědčený motor Fire 1,2 8V s výkonem 51 kW (69 k). Dvouválcový přeplňovaný TwinAir 0,88 l přijde na 12.890 eur (324.200 Kč), turbodiesel 1,3 MultiJet (55 kW/75 k) je ještě dražší: stojí 13.790 eur (346.800 korun). Německý dovozce jej ovšem nabízí jen ve špičkové výbavě Lounge. Atmosférický TwinAir 0,96 l se 48 kW (65 k) dorazí později.

Český dovozce zatím neoznámil, kolik za novou Pandu bude požadovat. Předpokládáme, že o něco méně. Oblíbená druhá hranatá generace (169) ale zatím z nabídky nemizí a bude se prodávat pod označením Classic ještě levněji. Zajímavé je, že modernizované Punto pro modelový rok 2012 má v Německu totožnou základní cenu jako jeho menší sourozenec.

Fiat Panda – technické údaje a německé ceny
Motor1,2 8V1,3 MultiJet0,9 85 HP TwinAir
Převodovka, pohon5M/přední5A/přední5A (5M)/přední
Zdvihový objem [cm3]12421248875
Válce/ventily4/24/42/4
Největší výkon [kW/ot/min]51/550055/400063/5500
Největší toč. mom. [Nm/ot/min]102/3000190/1500145/1900-3000
Max. rychlost [km/h]164168177
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,212,811,2
Komb. spotřeba [l/100 km]5,23,94,2 (4,1)
Pohotovostní hmotnost [kg]9401035975
Cena [euro]9.990,-13.790,-12.890,-

Související články

Témata
3. 2. 2012 18:08
Re: Není "základ" jako základ
S tou lepší výbavou pro Německo si nejsem tak jistý, protože podle článku nemá základní verze ani ESP, zadní okna na švihadla.... u nás to bude stejné, ale vzhledem k ostatní konkurenci a cenám vlastních ostatních modelů prostě musí jít cna o dost níže.
3. 2. 2012 12:42
Re: uz to nebude lacna krabicka
Hele a za kolik má ta tvá směnárna prodej CZK, hnedka bych tam 100.000éček poslal... :-)
Avatar - ReznikCZE
3. 2. 2012 12:33
Není "základ" jako základ
V německu bude standart rozhodně výšše výbavou než-li v Česku... když se dostane cena českého "základu" lehce nad Citigo bude to rozumné i když ta Panda vypadá rozhodně lépe vč. interiéru alá F500 stylingově
Avatar - Fe
3. 2. 2012 10:59
kvalitka
Čo už.. za kvalitu sa platí.. ;-)
3. 2. 2012 09:48
Re: uz to nebude lacna krabicka
to si věříš s tím kurzem koruna/euro :-)
Články odjinud