Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Punto Evo MyLife: Atraktivnější Evo

Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
Fiat Punto
7 Fotogalerie
Edice MyLife má vrátit Punto Evo mezi deset nejprodávanějších aut v Evropě v segmentu malých vozů.

Faceliftovaná verze úspěšného Grande Punta nedokázala navázat na prodejní úspěchy modelu z doby před modernizací. Nynější novinka v nabídce Fiatu má za úkol vrátit Punto mezi deset nejprodávanějších aut v Evropě v segmentu malých vozů.

Edice MyLife bude dostupná na všech evropských trzích ve dvou karosářských variantách - třídveřové a pětidveřové verzi. Hlavním designovým rysem jsou lesklé doplňky v černém laku „nero lucido.“ V černém provedení jsou rovněž kliky dveří a část nárazníků. Světlomety jsou lehce zatmavené, uvnitř jsou sedadla z nové jemnější tkaniny.

Punto MyLife bude k dispozici se třemi pohonnými jednotkami, známými z Punta Evo. Základní motorizací bude zážehový 1,2 l 8V s výkonem 48 kW. Ten bude v Itálii stát 9.900 Euro (asi 242.000,- Kč) v třídveřové verzi a v pětidveřové 10.700 Euro (asi 261.000,- Kč).

Mezi další varianty bude patřit benzinový čtyřválec 1,4 l 8V (57 kW) a naftový 1,3 Multijet 16V (55 kW) . Na vybraných trzích budou k dispozici verze spalující metan, nebo LPG.

Součástí příplatkové výbavy bude funkce eco:Drive, která vozu pomůže majitelům uspořit palivo. Spočívá v ukládání údajů o spotřebě a jízdním stylu na externí USB disk a následné analýze shromážděných dat. Fiat k eco:Drive dodává i výukový materiál, který má pomoci řidičům snížit spotřebu paliva až o 15 %. Data je možné také nahrávat na web Fiatu a v sekci eco:Ville je porovnávat a vyměňovat zkušenosti s dalšími uživateli této služby.

Základní výbava zahrne manuální klimatizaci, dva čelní a dva hlavové airbagy, ABS, EBD a ESP s funkcí Hill Holder. O zábavu se postará rádio s MP3 a integrovaný multimediální systém Blue&Me-TomTom. Ten řidiči umožní ovládat na dotykové obrazovce funkce telefonu, navigace a palubního počítače. Nově systém ovládá i hudební přehrávač.

Prodej nového modelu podpoří reklamní kampaň "High Tech - Human Touch" (dokonalá technika – dotek lidskosti). Jejím hlavním protagonistou bude italský skladatel a klavírista Giovanni Allevi.