Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

FlixBus startuje v USA a nadále rozšiřuje nabídku linek v Evropě

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
Zelené autobusy FlixBus od 31. května brázdit silnice mezi americkými městy jako LA, San Francisco, Las Vegas, San Diego nebo Phoenix.

Společnost FlixBus spustí pravidelný linkový provoz autobusů ve svých tradičních barvách na severoamerické půdě pět let od svého založení a vstupu na evropský trh s dopravou. Do konce tohoto roku chce FlixBus cestovatelům v USA nabídnout celkem 1000 denních spojení.

FlixMobility se značkami FlixBus a FlixTrain založili tří mladí podnikatelé Jochen Engert, Daniel Krauss a André Schwämmlein. Chtěli vyvinout zcela nový přístup k cestování, který je kombinací technologického startupu, e-commerce a tradiční dopravy.

Na základě tohoto konceptu byl v Německu v roce 2013 vypraven první FlixBus s vlastním obchodním modelem. V něm má společnost FlixBus na starosti technologický vývoj, prodej jízdenek, zákaznický servis, plánování dopravní sítě a marketing, zatímco regionální autobusoví partneři, většinou malé a střední podniky s dlouholetou tradicí v dopravě, se starají o každodenní provoz autobusů.

FlixBus v současné době spolupracuje s 300 dopravními partnery napříč celou Evropou, z nichž mnohé jsou malé, rodinné podniky. Na 28 trzích, kde nyní působí, dala společnost FlixBus vzniku více než 7000 pracovních míst pro řidiče autobusů.

Šest regionálních partnerů se bude podílet na první fázi v USA, ve které nabídnou 180 nových spojení autobusy FlixBus.

FlixMobility současně plánuje nadále rozšiřovat také své evropské portfolio dostupných spojení. Do konce roku chce zvýšit nabídku o 30 procent až na 350.000 spojení denně. Kromě růstu nabídky vnitrostátních spojení na trzích v České republice, Chorvatsku nebo Polsku se společnost během letní cestovatelské sezóny zaměří i na mezinárodní spojení mezi hlavními turistickými destinacemi v západní a východní Evropě.

Evropští cestovatelé tak mohou těžit z častějších odjezdů autobusů spojujících hlavní města Evropy (např. Praha-Kodaň, Paříž-Londýn, Paříž-Řím, Varšava-Berlín), větších kapacit během dopravní špičky nebo nových letních destinací (pobřeží v Chorvatsku, Itálii, jižní Francii nebo v severním Německu). V rámci České republiky plánuje FlixBus do konce roku rozšířit nabídku zastávek o další krajská města.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (1)
23. 5. 2018 07:53
PR
Jaký je příplatek za neoznačený PR? :no: