Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Forbes: 10 nejprodávanějších aut v USA

Roman Daněk
Diskuze (67)
Magazín Forbes nedávno zveřejnil desítku nejprodávanějších automobilů ve Spojených státech amerických. Vítězství z roku 2005 obhájil Ford série F.

Rozdílnost v nákupu osobních automobilů mezi Evropou a Amerikou je příkladně vidět na žebříčku nejprodávanějších aut. V první pětici jsou hned tři typy vozů typu valník (SUV s korbou), které naopak v Evropě tvoří malé procento prodejů.

První místo obhájil Ford série F ( F-150, F-250 Super Duty, F-350 Super Duty), počet prodaných kusů přesáhl 796 tis. Ani dalších pěti místech nedošlo ke změnám oproti roku 2005. V první desítce má jediná automobilka Chevrolet po třech zástupcích (2. Silverado, 7. Impala a 10. Cobalt), Toyota a Honda má dva modely a Nissan, Dodge a Ford po jednom kousku. Přesné počty prodaných vozů ukazuje tabulka.

1.Ford F-Series796,039
2.Chevrolet Silverado636,069
3.Toyota Camry448,445
4.Dodge Ram364,177
5.Honda Accord354,441
6.Honda Civic316,638
7.Chevrolet Impala289,868
8.Toyota Corolla272,327
9.Nissan Altima232,457
10. Chevrolet Cobalt211,449

Roman Daněk
Diskuze (67)
5. 2. 2007 07:20
Re: fuuuuh
pokrytectvo je to, co si tu prejavil Ty
5. 2. 2007 07:20
Re: Komunisti :D
V tomto mas uplnu pravdu, rozdiel je v tom, ze v Europe maju 6 a viac valcov s velkym apetitom len frajeri a papalasi a v Amerike vsetci.....mensie auta su len ako druhe alebo retie v rodine...
3. 2. 2007 15:49
Re: ha ha
...no ony i ty auta dost pridavaji. A nekde se zacit musi, kazdy krok smerem k nizsi spotrebe (vyssi ucinnosti) bych ocenoval. Ekologum USA vadi hlavne proto, ze jsou zhusta silne levicove zamereni, je to stejna sorta lidi, ze ktere se rekrutovali komunisti v dobe, kdy o komunismu a jeho dopadech bylo jeste malo informaci. Casto jsou to lide hodne mladi, vetsina jich z toho ale vyroste. Mozna znama veta, ze kdo nebyl ve 20 socialista, nema srdce a kdo jim byl i ve 40 nema rozum, dojde mirne uprave. Na druhou stranu jesta zodpovednost za ziv. prostredi, resp. budoucnost je chvalyhodna, ale chce to sbirat informace ze vsech stran, delat si vlastni nazory, moc neverit tem, co krici nejhlasiteji... Jeste ad. USA: nejaka mensi dan na CO2 s vynosem investovanym do vyzkumu technologii, ktere by pak byly dostupne vsem, by jiste neuskodila a to ani u aut, kde spotreba ani dnes neni zasadnim parametrem pro vyber.
Avatar - Lonestarstate
3. 2. 2007 10:18
Re: Japanese cars ruleZZ
Aha, takže Američani vykrváceli, aby z nich udělali demokratickou kapitalistickou zemi. Japonci se takovou zemí opravdu stali a to je porážka USA? Ale jdi ty kecko. :-) Každopádně ta statistika je silně zkreslená faktem, že u amerických značek stačí o trochu jiná karoseri a auto se jmenuje jinak: Impala -> Monte Carlo. Nebo o trochu vyšší výbava a auto se jmenuje jinak: Chevrolet Silverado -> GMC Sierra. Takže v reálu se většiny amerických aut uvedených v Top Ten prodá o 25% více.
2. 2. 2007 20:46
Re: Na hnůj
Znemožnit na diskuzi, ZZ, se dá poměrně slušnější formou :no: