Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford C-MAX: První fotografie nové generace

Ondřej Láník Ondřej Láník 4. 9. 2009
5
164
Premiéra nového C-MAXu je sice potvrzena na frankfurtský autosalon, do prodejen Fordu se však první vozy nedostanou dříve než ve druhé polovině roku 2010. Nabídku poprvé rozšíří také sedmimístná verze s bočními posuvnými dveřmi.

Design nového Fordu C-MAX není velkým překvapením. Jeho křivky by se daly snadno odvodit od vzhledu nové Fiesty nebo větší Kugy. Výrazná příď s nárazníkem, který zdobí dominantní chromovaně orámovaný nasávací otvor, je nám povědomá, podobně jako záď s vystupujícími koncovými svítilnami. Kinetický design se musel přizpůsobit novým bezpečnostním předpisům, a tak například v boční siluetě je vidět vysoká příď, která má zvýšit šance chodců a vylepšit výsledek v crash-testech Euro NCAP.

Automobil, který Ford dnes oficiálně představil, je první karosářskou verzí C-MAXe. Následovat bude další - sedmimístná – která dostane druhý pár dveří s posuvným otvíráním. Sedmimístný C-MAX jsme již představili na špionážních snímcích.

Příchod pětimístného provedení je ohlášen až na druhou polovinu roku 2010. Ford potvrdil také to, že C-MAX stojí na nové platformě, která se stane základem několika dalších modelů v nejbližších letech. Nejvíce očekávaný Focus máme oficiální cestou přislíben na konec roku 2010.

Automobilka naznačila, že v novém mini-MPV budou k dispozici systémy pro automatické parkování nebo detekci jiných vozů v mrtvém úhlu. Premiéru by měl mít pod kapotou nový přeplňovaný motor 1,6 Ecoboost, nejprve se 132 kW, později i v nižších výkonových variantách.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - rohYpnol
FOCUS a STYLE
| 7. 9. 2009
Venga by měla být na platformě Cédéčka. C-Max vždy byl na platformě fíkusu. Ano, Venga bude menší, ale neřekl bych přímo o segment níž. Délka není vše.
FOCUS a STYLE
| 7. 9. 2009
Kia Venga je triedu menšie auto.
Avatar - rohYpnol
FOCUS a STYLE
| 7. 9. 2009
Nic proti Fordu nemám, Fikus byl vždy můj oblíbenec. Jenže:
1) facelift fikusu opravdu i podle mě proběhl ve stylu jak to udělat levněji aby to nešlo poznat. Udělat to levněji se evidentně povedlo, aby to nešlo poznat, to už u fordu nezvládli... čili současné zpracování interiérů (materiály+kombinace+zpracování) jedna velká tragédie. Trend má bohužel špatný směr.
2) kýčnetic design myslím netřeba dál komentovat, snad jen že Peugeot začíná konečně mít konkurenci >:-[] . Je ale pravda, že vzhled by pro mě asi nebyl překážkou tenhle vůz koupit, pokud se jej opět podačí "jízdně" vyladit.

Mimochodem Focus vystavený na autosalonu 2009 měl křivě usazenou přístrojovou desku. U dveří spolujezdce byl mezi dveřním panelem a přístrojovkou mezera na celý prst!!! Opravdu vizitka pečlivého sestavení ;-) Sedadla Ford také zatím moc neuměl.

Závěr: Kia Venga vypadá o mnoho lépe.
Avatar - white label
Jak dlouho ještě?
| 6. 9. 2009
Když máš takovou potřebu používat citáty, tak se je aspoň nejdřív "nauč"... prý "hlavně..." 8-s
Avatar - white label
Deadlift je kre.tén
| 6. 9. 2009
Jen ti v tom textu chybí ta tvoje tečka před "D"... :*)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku