Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford EcoSport: Fiesta SUV dostane tříválec

David Bureš David Bureš 23. 4. 2012 • 22:07
26
16
Zobrazit náhledy (26)
Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport Ford EcoSport
Malé SUV od Fordu se bude vyrábět v Číně, Indii, Thajsku a Brazílii.

Ford představuje na pekingském autosalonu produkční verzi SUV EcoSport. Od konceptu, představeného letos v lednu v Dillí, se automobil liší jen v detailech. O pohon vozu se mimo jiné postará tříválec 1,0 EcoBoost.

Automobilka zatím neuvedla, jaké všechny motory budou pro EcoSport k dispozici, zmiňuje pouze onen tříválcový benzinový agregát. Ten byl v konceptu naladěn na 88 kW (120 k). Ford slibuje, že vůz bude mít nízkou spotřebu paliva. K té má vést vedle úsporných motorů také účinná aerodynamika.

V Pekingu je červeně lakovaný vůz představen ve vrcholné verzi Titanium. Vzhled takového EcoSportu upravuje chromovaná maska chladiče nebo 16palcová kola z lehkých slitin.

Od studie se sériový vůz odlišuje poupravenou maskou chladiče, hlavní světlomety už nejsou diodové. Na zádi je pak rezervní kolo schované pod krytem v barvě karoserie.

V příplatkové výbavě nebude chybět multimediální systém Sync s hlasovým ovládáním, zadní parkovací senzory, bezklíčový vstup či chlazená přihrádka před spolujezdcem.

EcoSport byl vyvinut v Brazílii, určen má být především pro zákazníky z rozvíjejících se trhů. Ty má lákat kvalita, nízká spotřeba paliva, bezpečnost a moderní technika.

Automobil se bude prodávat na celém světě, ve zhruba 100 zemích. O jeho výrobu se postarají čtyři závody – v brazilském městě Camaçari, thajském Rayongu, indickém Chennai a v čínském Čchung-čchingu.

Související články

Témata
Avatar - freeman
24. 4. 2012 07:20
Re: Interier
No proste Ak niečo Riadi alebo navrhuje Američan je to v globálne problém. Ale keď niečo riadi alebo navrhuje manažér s EU je to globálne bez problémov predajné. A Ford začína viac dávať na Americký vkus ako na EU. A preto to začína byť problém. Možno náklady idú dole ale aj kvalita interiérov.
Avatar - Ada je zase tady
24. 4. 2012 00:19
Re: Ford April
Na tomto voze je sympatická jediná věc - jeho světlá výška. >:D
23. 4. 2012 22:37
Ford April
Je to vtip, nebo to někdo myslí vážné? :-O
23. 4. 2012 19:17
Mohutné a malé...
... tak nějak vidím tohle "auto". Což o to, exteriér nevypadá nejhůř, vpředu světla hodně vysoko, ohromný "gril", vysoký ponton karoserie. To co je za C sloupkem, zadní okno, jako by k autu ani nepatřilo. Náhradní kolo venku? Na co si to auto hraje? Na off-road, pane bože, tohle se dnes opravdu nenosí, snad to zůstane jen na konceptu. Takže za mě, jen z toho co vidím na fotkách 2- :-(

Palubní deska je pro mě trošku nestravitelná. Volant, ovládání klimy a kelínky ještě jdou, ale ten laciný pochromovaný plast kolem výdechů a hlavně kolem ovládání audia je prostě strašný, navíc opět přetlačítkováno :no:

Už by měl někdo konečně Fordu říci, že palubní deska má být pro řidiče co nejpřehlednější, aby nemusel to správné tlačítko hledat ;-)
23. 4. 2012 16:57
Líbí
Jestli to nebude nepraktické, jako první Kuga ve své třídě, pak to může být od Fordu moc dobrý krok.. každopádně za design konceptu přinejhorším 1- :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku