Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Focus CC: poslední člen rodiny dostal novou tvář

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 5. 2. 2008 • 00:25
9
10
Zobrazit náhledy (9)
Ford Focus Ford Focus Ford Focus Ford Focus
Na stánku automobilky Ford na letošním ženevském autosalonu se představí modernizovaný Focus CC, který doplní třídveřové a pětidveřové hatchbacky, sedan, kombi a sportovní verze ST.

Posledním zástupcem modelové řady Focus, který podstoupil modernizaci je provedení Coupé-Cabriolet, jehož karoserie je společným dílem evropského designérského centra automobilky Ford a italské karosárny Pininfarina. Dvoudveřový automobil s pevnou skládací střechou má stejně jako ostatní verze Focusu vzhled upraven ve stylu kinetického designu. Dynamicky tvarované světlomety zasahují mnohem více do boků, maska a lichoběžníkový tvar nasávacího otvoru v nárazníku nyní sjednocují všechny Focusy a přibližují je i ostatním modelům v nabídce značky.

V interiéru Focusu Coupé-Cabriolet je použit nový design přístrojového štítu, nová středová konzola s úložným prostorem o objemu 4 litry, nová stavitelná loketní opěrka mezi předními sedadly a inovovaná nabídka audio a navigačních přístrojů.

Zájemci o modernizovaný Focus Coupé-Cabriolet si budou moci vybírat z řady zážehových pohonných jednotek Duratec a vznětových agregátů Duratorq. Zážehové motory zastupují čtyřválce o objemu 1,6 litru s výkonem 74 kW (100 k) a dvoulitr s výkonem 107 kW (105 k). U výkonnějšího motoru si zákazníci mohou vybrat mezi pětistupňovou manuální převodovkou nebo automatickou převodovkou FN. Vznětové motory zastupuje čtyřválec o objemu 2,0 litru s výkonem 100 kW (136 k) a točivým momentem 320 Nm.

Stejně jako ostatní Focusy i Coupé-Cabriolet bude vybaveno bezzátkovým víčkem nádrže, v nabídce bude bezklíčový systém se startováním tlačítkem. Na přání bude dodáván systém kontroly tlaku v pneumatikách nebo nový navigační systém se sedmi palcovým barevným dotykovým monitorem.

Témata
Avatar - sargis
5. 2. 2008 18:09
Re: No nevim
Suhlas, zadne partie su prilis dlhe...a nie je mi po chuti ani ta sucasna tlama v prednom narazniku...z hladiska dizajnu radsej Astru CC, mozno Eos.
5. 2. 2008 16:36
No nevim
Předek se ještě opticky zkrátil a tím vynikla předlouhá záď... kdo ví jak to bude v reálu

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud