Francouzské DS4 dostalo tři nové motory včetně dieselu 2,0 l se 133 kW
Citroën DS4 se dnes již nejmenuje Citroën, ale pouze DS4. Na podzim minulého roku dostal tento vůz dva nové motory, přeplňovanou tříválcovou dvanáctistovkou s 96 kW a naftovou čtyřválcovou šestnáctistovku s 88 kW. Nyní ale přicházejí další agregáty, které sázejí zejména na vyšší výkon a zároveň nižší spotřebu, přičemž plní emisní normu Euro 6.
Benzinová šestnáctistovka THP má výkon 121 kW a točivý moment 240 N.m. Agregát je standardně spojen se šestistupňovou automatickou převodovkou Aisin. Jeho hlavní chloubou pak je udávaná spotřeba pouhých 5,5 l na 100 km, která je o 29 % nižší než u modelu 160 THP.
Novinkou mezi turbodiesely jsou dva dvoulitrové motory BlueHDI. Ten slabší z nich má výkon 110 kW a točivý moment 370 N.m, který je v rámci třídy velmi dobrý. Spotřeba paliva u tohoto agregátu má přitom činit pouze 3,9 litru na sto kilometrů, přičemž standardem je šestistupňová manuální převodovka. Cena vozu v prostřední výbavě So Chic je 675.200 Kč.
Vrcholným turbodieselem se nově stává jednotka 2.0 BlueHDI se 133 kW a 400 N.m. Ta se pojí výhradně s automatickou převodovkou se šesti stupni a opět slibuje velmi dobrou účinnost. Spotřeba se má pohybovat okolo 4,3 litrů na sto kilometrů. Tato jednotka je nabízena pouze v nejvyšší výbavy Sport Chic za 806.200 Kč.
Novinkou ve voze DS4 jsou dva prvky výbavy. Pro odemčení vozu a startování nyní není potřeba vytahovat klíč z kapsy. V interiéru pak najdete sedmipalcový dotykový displej, kterým můžete ovládat třeba navigaci vozu.