Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Frankfurt živě: Koncept BMW M6 od AC Schnitzer

Tomáš Votruba
Diskuze (20)
Dvorní ladič mnichovské automobilky BMW AC Schnitzer si vzal do parády nové BMW M6, přiostřil jej a ještě z něj vymáčknul několik koníků navíc. Výsledkem je koncept AC Schnitzer Tension.

Dvorní ladič mnichovské automobilky BMW AC Schnitzer si vzal do parády nové BMW M6, přiostřil jej a ještě z něj vymáčknul několik koníků navíc. Výsledkem je koncept AC Schnitzer Tension.

Komu by u M6 nestačil tovární vzhled a sériových 507 koní, ať zaťuká u AC Schnitzer a dostane ještě víc. Firma si pohrála s elektronikou motoru, vyměnila výfukový systém a výkon se vyšplhal na hodnotu 552 koní a točivý moment na 540 Nm (v sérii 520 Nm). S takovou porcí výkonu dokáže upravená M6 akcelerovat z nuly na sto za 4,5 sekundy (o desetinu rychleji než v sérii) a ručička tachometru se zastaví až u hodnoty 325 km/h (v sérii elektronicky omezena na 250 km/h).

K bezpečnému zastavení vám poslouží obrovské koutouče o průměru 374 mm s novými osmipístkovými brzdiči vepředu, na zadních kolech zůstaly sériové čtyřpístky. Podvozek získal ještě sportovnější ráz a o 30 milimetrů menší výšku, standardní 19palcová kola byla vyměněna za 20palcová o rozměru 285/30 vpředu a 325/25 vzadu. Stopy po ladičské ruce vidíme i na designu, vůz má jiné spoilery a hlavně extravagantní dvoubarevný lak magic-orange, carbon-grey. Kluci z AC Schnitzer se dostatečně vyřádili i v interiéru.

Tuto upravenou M6ku si AC Schnitzer cení na 266 000 euro (necelých osm milionů korun), běžná M6 přitom v Čechách stojí 3 359 800 Kč, tak uvidíme, jestli o takový kousek bude zájem. AC Schnitzer zatím se sériovou výrobou nepočítá, je to spíš výstavní kousek pro účely frankfurtského autosalonu. Ale kdo ví...


Jako vždy, připravujeme i letos rozsáhlou přílohu z frankfurtského autosalonu čítající přes 1500 fotografií, zajímavá videa, čtivý popis novinek a plakáty. Na výstavišti pro vás vyfotografujeme nejen krásná auta, ale také krásné modelky a možná se dočkáte i nějakého překvapení. Nezapomeňte proto sledovat Auto.cz.

Tomáš Votruba
Diskuze (20)