Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Geely Gleagle GS-CC: Čínské kupé-kabrio pro Šanghaj

David Bureš
Diskuze (2)
Koncept čínského kupé-kabria pohání zážehový čtyřválec s výkonem 95 kW.

Čínský majitel Volva, automobilka Geely, představí na nadcházejícím autosalonu v Šanghaji studii GS-CC, což je kupé-kabriolet postavený na základech sporťáku Gleagle GS, představeného na loňském autosalonu v Pekingu. O tom, zda se vůz bude sériově vyrábět, zatím nepadla zmínka.

Automobil svým vzhledem navazuje na Gleagle GS, má tedy stejnou přední masku, které někteří připodobňují ke struhadlu na sýr, popřípadě rovnou ementálu. Čelní sklo je dlouhé a výrazně skloněné, na dveřích přibyly výrazné nové prolisy.

Kráse však nepřidává mohutná záď, která skrývá mechanismus sklápěcí střechy. Zadní světlomety pak nejsou tolik protažené jako u verze kupé.

Sportovně laděný interiér kupé-kabria je s předchozím Gleagle GS totožný, kombinuje černé a červené plochy.

V motorovém prostoru je umístěn zážehový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,3 litru, který dosahuje výkonu 95 kW.

Bližší informace o tomto konceptu zveřejní Geely až na šanghajském autosalonu, jehož letošní ročník startuje 19. dubna a potrvá až do 28. dubna 2011.

Na letošním autosalonu v Šanghaji se vedle mnoha čínských zástupců premiérově představí i několik evropských a amerických automobilů. Audi do Šanghaje přiveze kompaktní SUV Q3, Mercedes-Benz koncept nové generace třídy A, Chevrolet novou generaci sedanu Malibu a Volvo koncept S100, který je předzvěstí nového sedanu, který bude v hierarchii modelů stát nad Volvem S80.

David Bureš
Diskuze (2)
Avatar - gld
18. 4. 2011 18:54
Re: Hodnotenie dizajnu
Pri hodnotení dizajnu sa väčšina ľudí (vrátane mňa) nedokáže úplne zbaviť sympatií/antipatií ku konkrétnej značke, modelu či krajine pôvodu. Z čisto dizajnového pohľadu sa mi to páči, aj strúhadlo na syr hodnotím pozitívne, konečne majú originálny prvok neskopčený od civilizovaného sveta.

ALE- aká je kvalita? Keď tam zavrem na polhodinku psa, neskape od toho smradu z plastov? Nezahyniem v tom pri čelnej zrážke s croisantom? Otázniky sa množia a to sa premieta aj do "dizajnového" hodnotenia. Nehovoriac, že ani ja ani ty- nikto z európanov- by sa nemal tešiť z nástupu čínskeho (auto)priemyslu.
18. 4. 2011 18:47
Hodnotenie dizajnu
Zaujimave ake zle hodnotenie dizajnu... Ale hlavne ,ze ked sa tu objavi nejaka "skica",aelbo nacrt vozidla VW group, ktora nebude ani hmotny konceptv, tak vsetci diskutuju ake to je krasne auto atd...
Musite uznat ,ze tak ako korejci cinania robia pokroky a zmierte sa stym,ze za 10 rokov bude cinske auto v EU bezne.....