Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CB1000R a CB4 Interceptor: Naděje žije! Honda udělala normální hezké motorky

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 10. 11. 2017 • 11:18
55
Zobrazit náhledy (55)
Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB1000R Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor Honda CB4 Interceptor
Honda navazuje na svůj nedávný koncept Neo Sports Café novinkou v podobě sériového modelu CB1000R a rovnou i dalším konceptem, jímž je CB4 Interceptor.

Honda na letošním podzimním tokijském autosalonu odhalila koncept Neo Sports Café, který nabídl moderní techniku ve spojení s liniemi v lehkém retro stylu.

V souvislosti s představením konceptu se prakticky ihned objevily informace o tom, že se již na letošním listopadovém milánském motosalonu EICMA dočkáme premiéry sériového modelu, který se mu svou technikou ani designem nebude příliš vzdalovat.

Tyto zprávy nelhaly a Honda na svém stánku v Miláně představila model CB1000R, který využívá tradiční jméno ve spojení s liniemi konceptu Neo Sports Café. Pod nimi se ukrývá ocelový rám, který nese kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 998 cm3 s nejvyšším výkonem 107 kW (145 k) při 10.500 min-1 a točivým momentem 104 N.m při 8250 min-1. Samozřejmostí je šestistupňová převodovka.

Motocykl je vybaven elektronickým ovládáním plynu, trojicí jízdních režimů a systém volitelné kontroly točivého momentu pro brzdění motorem. Podvozek stroje s rozvorem kol 1455 mm a sedlem ve výšce 830 mm využívá vpředu upside-down vidlice Showa. Brzdový systém tvoří vpředu kotouče o průměru 310 mm v kombinaci s radiálně uchycenými čtyřpístkovými třmeny, zatímco vzadu je kotouč o průměru 256 mm.

Honda nabídne svou nahou novinku ve stylu café racerů ve dvou verzích, z nichž ta druhá ponese označení CB1000R+ a její výbava bude zahrnovat mimo jiné rychlořazení, vyhřívání rukojetí, sedlo potažené Alcantarou a několik stylových prvků z hliníkové slitiny.

Honda na motosalonu EICMA vedle sériového modelu CB1000R představila i odvozený koncept CB4 Interceptor, který s ním sdílí podvozek i motor, ale odlišuje se svým designem a výbavou.

Malá aerodynamická polokapotáž spolu s dynamicky tvarovanou palivovou nádrží a krátkým jednomístným sedlem silně přitahují pozornost, ale mnohem zajímavější je v tomto případě elektronika, která se pod atraktivními liniemi ukrývá.

Honda CB4 Interceptor na první pohled působí dojmem, že má klasický kruhový světlomet, ale místo něj je jen kroužek ze světelných diod a vstup vzduchu k malé turbíně, zajišťující elektrickou energii pro infotainment, jehož displej se vlastně veze na palivové nádrži mezi koleny jezdce.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku