Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Forza 300 nastupuje v radikálně přepracované podobě

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 20. 3. 2018
32
6
Zobrazit náhledy (32)
Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300 Honda Forza 300
Honda si pro letošní sezónu připravila skútr Forza 300, který za novým designem ukrývá vylepšenou ovladatelnost i výbavu.

Honda v případě nové podoby modelu Forza 300 vsadila na sportovnější styl, jímž novinka navazuje na sesterský skútr Forza 125 a do jisté míry i populární model PCX 125.

Novinka pod ostře řezanými liniemi ukrývá zcela nově navržený rám, který se oproti předchozí generaci pyšní o 12 kg nižší hmotností a má lví podíl na tom, že pohotovostní hmotnost modelu Forza 300 je nyní 182 kg.

Vedle snížení hmotnosti došlo i na lehké změny v oblasti rozměrů, které mají v čele se zkrácením rozvoru kol o 35 mm na 1510 mm přispět k lepší ovladatelnosti a obratnosti skútru nejen v městském provozu.

K pohonu slouží kapalinou chlazený čtyřtaktní jednoválec se čtyřventilovou technikou a vstřikováním paliva, který z objemu 279 cm3 poskytuje nejvyšší výkon 18,5 kW (25 k) při 7000 min-1 a točivý moment 27,2 N.m při 5750 min-1.

Honda Forza 300 s celkovou délkou 2140 mm, šířkou 755 mm a výškou 1470 mm na kolech obutých do pneumatik o rozměrech 120/70 R15 vpředu a 140/70 R14 vzadu může dosahovat nejvyšší rychlosti 129 km/h. Palivová nádrž o objemu 11,5 l má stroji se spotřebou paliva 3,2 l na 100 km umožňovat dojezd přes 350 km.

Skútr se může mimo jiné pochlubit úložným prostorem pod sedlem, schopným pojmout dvě integrální přilby, zásuvkou na 12 V, elektricky stavitelným větrným štítem, LED předními i zadními a směrovými světly, palubním počítačem nebo kontrolou trakce Honda Selectable Torque Control (HSTC).

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Hmotnost
_MT_
| 21. 3. 2018
I tak je to (relativně) těžká váha. Hmotnost středního naháče (který má však motor s více než dvojnásobným objemem). :-) SH 300 je o notný kus lehčí.
Barvy a obsah
mufik.martin
| 21. 3. 2018
Skutr je to moc krasny, ale na muj vkus mu chybi zajimavejsi barvy, třeba cervena z PCX nebo nejaka zarivejsi modra metalíza aby skutr vice vynikl. A pak nerozumim tomu, proc hodne vyrobcu identifikuje skútry jako 300 když mají finalni obsah 270-280ccm. Podle me by tam měli udelat obsah plnych 300ccm aby z toho dostali vetsi silu, tim padem naladili variator trosku vice do pomala diky vyššímu kroutaku a bylo by to. Když uz někdo preseda ze 125 nebo chce vyssi obsah tak oceni plnou 300 nez nejaky mezistupen mezi 250 a 300ccm.
Hmotností strčí do kapsy....
gil54
| 20. 3. 2018
>:D
Hmotností strčí do kapsy....
Horst Fuchs
| 20. 3. 2018
Take it easy. Třebas je to jen interní test, zda podobné menšinové články někdo pořádně čte.
Hmotností strčí do kapsy....
gil54
| 20. 3. 2018
......kdejakého Harleye. >:D

....pyšní o 12 kg nižší hmotností a má lví podíl na tom, že pohotovostní hmotnost modelu Forza 300 je nyní 300 kg.

Že to má 300 v názvu ještě neznamená, že to je i hmotnost. Už si fakt na ty ruce nase*te. 8-s :no:

(Edit: sakra zase druhej, než jsem to napsal.)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku