Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30 N dostane pohon všech kol. Ale to není všechno

Tomáš Dusil Tomáš Dusil 2. 5. 2019 • 14:21
41
47
Zobrazit náhledy (41)
Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 Nundai_i30N_83 Hyundai i30 N Hyundai i30 N

Ostrý hatchback automobilky Hyundai i30 N sklízí jeden obdiv za druhým. Do budoucna se navíc připravuje varianta s pohonem všech kol. Půjde o přímou konkurenci VW Golfu R.

Příprava vozu i30 N s pohonem všech kol nyní zaměstnává vývojáře korejské automobilky. Ostatně sama firmy potvrdila, že v současné době na takové variantě pracuje, přičemž již jezdí testovací prototypy. Australskému magazínu Cars Guide to prozradil přímo PR australské Hyundai Guido Schnekne.

Příprava verze s pohonem všech kol ale není až zase takovým překvapením. Už v době uvedení varianty s pohonem předních kol se Hyundai nechal slyšet, že v plánu jsou další verze, mimo jiné také čtyřkolka. Albert Biermann, šéf divize N, se nechal před časem slyšet, že sportovní divize vážně uvažuje o výrobě auta s pohonem všech kol. A ostrá i30 N by mohla být prvním nosičem této technologie. Další úvahy ohledně pohonu všech se týkají modelu Veloster N. I ten teoreticky může mít pohon všech kol. V jeho případě ale zatím nic potvrzeno nebylo.

Jak uvádí zmíněný australský magazín, technika pohonu všech kol by mohla v případě i30 N i Velosteru N převzata z malého vozu Kona. Zdroj blízký Hyundai novinářům prozradil, že zmíněný crossover sdílí s třetí generací i30 stejný technický hardware. Mimo jiné, že zavěšení zadních kol Kony je kompatibilní s i30.

Spolu s vývojem modelu i30 N s pohonem všech kol je v sázce také použití samočinné dvouspojkové převodovky DCT, kterou tento vůz dosud nevyužívá. Ta je v plánu údajně také, na trhu by se měla objevit už koncem roku 2019.   

Související články

Témata
Avatar - JDM
4. 5. 2019 21:19
Re: Tak to už máme Hyundai:Subaru 3:0
Furt nechápu vocojde ... 8-s
Avatar - iudex
4. 5. 2019 19:57
Re: Tak to už máme Hyundai:Subaru 3:0
Skús si prečítať prvý príspevok vo vlákne, možno pochopíš. ;-)
Avatar - JDM
3. 5. 2019 22:28
Re: Tak to už máme Hyundai:Subaru 3:0
A cože to má společnýho se Subaru? Pohon všech kol? To je pak teda
i Panda takový Subaru :-D
3. 5. 2019 17:35
Re: Pro Machiho
No a hlavne takove to "za to muze tenhle jeden clovek" je presne ten pristup,
ktery nikam nevede. To neni o jednom cloveku, za to jsou zodpovedni mnozi lide.
Ten vic a jiny zase mene, nekdo asi vubec ne.

To ja vuuuubec netusim kdo co dela, za co je zodpovedny atd. To si myslim, ze mi
ani nahodou neprislusi hodnotit. Jedine co o nem tusim je, ze je do toho asi
dost zapaleny.

A jsem si celkem jisty, ze kdyz to cte, musi mu z toho bejt smutno, pokud se
s tim teda aspon trochu ztotoznuje. Das tomu hromadu energie, fakt tomu veris,
fakt se ti to libi ... a potom par blbosti to cely muze pokazit. Taky se nekdy
veci musi delat postupne - treba nejdriv redesign, potom az dalsi zmeny ... a
potom par bugu a lidi jsou nastavani jeste driv, nez ses nekam dopracoval. Zivot
je nekdy fakt pes.

Videl jsem failovat veci, kterym jsem veril na 100%. Videl jsem uspesne veci,
u kterych bych tomu nikdy neveril. Svet je slozitej. Neni dobry to brat prilis
osobne, kdyz jde o praci a firmu.

Ale negativni emoce ja jsem vyvolavat nechtel, idkyz asi vyvolal. Proste jsem se
rano trochu vytocil a napsal to hodne tvrde, az prilis. Kdyz se vsichni
preneseme pres sve emoce, snad to zpusobi takovou tu novou chut do zivota -
tesit se, ze to bude lepsi a makat na tom.

Porad jeste jsou tu obcas fakt slusny clanky, ktery si rad prijdu precist.
A ono zaridit kvalitni obsah, to je kapitola sama o sobe - ja si dokazu
predstavit, ze to muze byt tolik prace, ze se na nejake jine veci muze treba
pozapomenout nebo je podcenit a tak. Ale potom je to potreba napravit.
Treba ma kritika na nadrzovani VW group - podle me se to dost zlepsilo a ne ze
ne. To je slozity menit stereotypy. Tak jsem treba chtel rict, ze ja osobne
v tom vidim hmatatelny pokrok.

Ja to nevidim jako nejakou katastrofu. Startupy me treba naucily, ze vsechno se
da resit bez nejake paniky. Ze to fakt vetsinou neni tak horke, jak to vypada.
Ja jen myslim, ze jsou tu nejake varovne signaly, na ktere by se melo zacit
reagovat.
Avatar - cascadia2
3. 5. 2019 16:20
Re: Pro Machiho
Zrovna Machi je jednou z žab sedících na prameni, řekl bych 8-s

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku