Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30 N dostane pohon všech kol. Ale to není všechno

Tomáš Dusil Tomáš Dusil 2. 5. 2019
41
47
Zobrazit náhledy (41)
Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 N Hyundai i30 Nundai_i30N_83 Hyundai i30 N Hyundai i30 N

Ostrý hatchback automobilky Hyundai i30 N sklízí jeden obdiv za druhým. Do budoucna se navíc připravuje varianta s pohonem všech kol. Půjde o přímou konkurenci VW Golfu R.

Příprava vozu i30 N s pohonem všech kol nyní zaměstnává vývojáře korejské automobilky. Ostatně sama firmy potvrdila, že v současné době na takové variantě pracuje, přičemž již jezdí testovací prototypy. Australskému magazínu Cars Guide to prozradil přímo PR australské Hyundai Guido Schnekne.

Příprava verze s pohonem všech kol ale není až zase takovým překvapením. Už v době uvedení varianty s pohonem předních kol se Hyundai nechal slyšet, že v plánu jsou další verze, mimo jiné také čtyřkolka. Albert Biermann, šéf divize N, se nechal před časem slyšet, že sportovní divize vážně uvažuje o výrobě auta s pohonem všech kol. A ostrá i30 N by mohla být prvním nosičem této technologie. Další úvahy ohledně pohonu všech se týkají modelu Veloster N. I ten teoreticky může mít pohon všech kol. V jeho případě ale zatím nic potvrzeno nebylo.

Jak uvádí zmíněný australský magazín, technika pohonu všech kol by mohla v případě i30 N i Velosteru N převzata z malého vozu Kona. Zdroj blízký Hyundai novinářům prozradil, že zmíněný crossover sdílí s třetí generací i30 stejný technický hardware. Mimo jiné, že zavěšení zadních kol Kony je kompatibilní s i30.

Spolu s vývojem modelu i30 N s pohonem všech kol je v sázce také použití samočinné dvouspojkové převodovky DCT, kterou tento vůz dosud nevyužívá. Ta je v plánu údajně také, na trhu by se měla objevit už koncem roku 2019.   

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - JDM
Re: Re: Re: Re: Tak to už máme Hyundai:Subaru 3:0
| 4. 5. 2019
Furt nechápu vocojde ... 8-s
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Tak to už máme Hyundai:Subaru 3:0
| 4. 5. 2019
Skús si prečítať prvý príspevok vo vlákne, možno pochopíš. ;-)
Avatar - CICERO
Re: Tak to už máme Hyundai:Subaru 3:0
| 4. 5. 2019
Hyeroin i30 let N ebudeš brát, žíly si rvát... = Marketing se 100%
učinností na klientele, né jak Prchal... jen slabých přes 30%, ANO?….
chá chá… :-! :-! :-!
Avatar - CICERO
Re: Pro Machiho
| 3. 5. 2019
Jo příště už nepřijde na náplavku děti, ským budu dělat selfí ???
:O 8-s
Avatar - JDM
Re: Re: Tak to už máme Hyundai:Subaru 3:0
| 3. 5. 2019
A cože to má společnýho se Subaru? Pohon všech kol? To je pak teda
i Panda takový Subaru :-D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku