Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30U v ČR: Bohatší výbava a první cena 249.900,- Kč

Diskuze (6)
Hyundai uvádí na český trh facelift modelu nižší střední třídy i30. První cena je 249.900,- Kč, standardní výbava je ve všech verzích bohatší.

Hyundai i30 ve svém faceliftovaném provedení (i30U) se představuje na právě probíhajícím Autosalonu v Brně. Jeho české ceny začínají na 249.900,- Kč. Z ceníku zmizel motor 2,0 CVVT a výbavy Classic Plus a Premium, obsah ostatních stupňů výbavy je naopak bohatší.

Základní verze Start se svou výbavou vyrovná předfaceliftovému i30 Classic. Stojí 249.900,- Kč. To znamená, pomineme-li aktuální výprodejovou slevu ve výši 30 tisíc Kč, že s faceliftem tato verze zlevnila o 10 tisíc Kč.

Start obsahuje rádio s podporou MP3 a USB připojením, šest airbagů, přední mlhovky, dělená zadní sedadla, centrální zamykání, elektrické stahování předních oken a palubní počítač.

Classic přidává aktivní opěrky hlavy, alarm, ovládání rádia na volantu, dálkové ovládání centrálního zamykání, elektricky ovládaná, sklopná a vyhřívaná zpětná zrcátka a elektrické stahování zadních oken. Nechybí ani manuální klimatizace, po stránce vzhledové se Classic liší zpětnými zrcátky v barvě karoserie s integrovanými směrovkami.

V případě výbavy Comfort jsou navíc 15palcová litá kola, automatická klimatizace, kůží potažený volant a kovový dekor v interiéru.

Style má i ESP (jinak +15.900,- Kč), světelný a dešťový senzor, čalounění sedadel látka/kůže, vyhřívání předních sedadel, monitorování tlaku v pneumatikách, rozmrazování čelního skla pod stěrači a tempomat.

Hyundai i30U - ceny na českém trhu (červen 2010)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 CRDi1,6 CRDi VGT
Převodovka5M5M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]13961591158215821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]80/620093/620066/400085/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200235/1750-2500255/1900-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]187192172188197
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,813,911,611,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,24,74,74,5
Cena Start [Kč]249.900,-----
Cena Classic [Kč]299.900,-324.900,-344.900,---
Cena Comfort [Kč]314.900,-339.900,-359.900,-379.900,--
Cena Style [Kč]-404.900,--444.900,-464.900,-

Automatická převodovka je s motory 1,6 CVVT a 1,6 CRDi (85 kW) za příplatek 40 tisíc Kč. S manuální převodovkou lze za příplatek 7.000,- Kř spojit systém vypínání motoru ISG.

Kombi i30cw je po faceliftu dražší o 20 tisíc Kč.

Diskuze (6)
Avatar - saldy
8. 6. 2010 23:45
Re: Řídím svůj svět
je pravda, že nová gen. i30 má přijít relativně brzy, FL přináší vylepšenou záruku ale nevím konkrétně v čem, překopaný jsou výbavy ale určitě k lepšímu takže i základ už má díkybohu mlhovky a dělený sedadla, na autě jsou to drobnosti ale zesílený prahy snižujou hluk od podvozku, nová šaltpáka,PP udává aktuální spotřebu, prý jiné stěrače, zmizel 2.0 diesel, kterého škoda není ale bohužel i 2.0 benzin
8. 6. 2010 08:24
Re: Řídím svůj svět
Je vždycky na diskuzi, jestli dělat FL mělký nebo hluboký, kterým si výrobce může vystřílet patrony na další generaci modelu. U Kie to je imho pochopitelný krok, jelikož se vědomě přibližují stylistickému pojetí dvojčete Forte a potřebují se odstřihnout od filozofie designu, kterou do Kie ještě před příchodem Schreyera přinesl tvůrce 1. cee'du Miklós Kovács. Hyundai naopak nic neodstřihává, ale postupně si sám pro sebe ujasňuje principy svého "tekutého" designu v jeho podobě pro evropský trh - čemu nadšeně tleská Asie a Amerika, nad tím Evropa ohrnuje nos. Osobně dost čekám na 2 letošní novinky od Hyundaie - sesterský model Vengy (na trh teď v létě) a představení kupé Veloster (na podzim v Paříži) - protože snad napoví, kudy chce Hyundai s designem jít v Evropě dál. Dobrou zábavu přeji :-)
8. 6. 2010 04:05
Re: Řídím svůj svět
+- za rok začne výroba nového i30, takže když ti tento FL nepříjde přitažlivý, zajímavý, tak si počkej ;-)
Avatar - twistedTSD
7. 6. 2010 23:00
Re: Řídím svůj svět
ja mam opacny nazor - FL ceedu se podle me hodne povedl a tesil jsem se az uvidim FL ,,naseho" i30, rikal jsem si ze bude konecne pritazlivy, zajimavy, zkratka bude drzet krok s ceedem...a ono nic :-( ...nerikam ze je osklivy ale...
7. 6. 2010 19:33
Řídím svůj svět
Na rozdíl od sesterské Kie se design po FL příliš nezměnil. Nikce jsem nezahlídl fotky palubní desky, takže předpokládám, že se nic nezměnilo. No, ono ani nebylo co měnit. Řada lidí tvrdí, že FL Ceedu spíše uškodil, a tak není divu, že u Hyundaie byly trošku střídmější. i30 vypadá pořád pěkně, takže :yes: