Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar chystá novinky: Menší model a XJ 4x4

6. 4. 2011
70
5
Zobrazit náhledy (70)
Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ Jaguar XJ
Časopis Autocar informuje, že Jaguar chystá čtyři důležité novinky, které mu pomohou zvýšit tržní podíl.

Jaguar skutečně chystá menší a levnější model, který by se mohl stát nástupcem kontroverzního X-Typu. Nová modelová řada by se podle Autocaru měla prodávat za ceny od 28 tisíc liber, v přepočtu 785 tisíc korun.

Podle šéfa Jaguaru Adriana Hallmarka je poptávka po prémiových autech levnějších než zhruba 900 tisíc korun čtyřnásobně větší než u dražších aut. Automobilka proto očekává odpovídající efekt na prodejní výsledky.

Další neméně významnou novinkou bude vlajková loď XJ s pohonem všech kol. Jaguar usilovně pracuje na jejím vývoji, na trh jej chce uvést nejpozději s faceliftem, který se očekává pro rok 2013.

XJ 4x4 zacílí především na zákazníky v USA. Jaguar zde má 20% tržní podíl, v severních státech USA ale dosahuje až 70 % mezi prémiovými značkami. Přitom právě zde je poptávka po pohonu všech kol nejsilnější a existence pouze zadního pohonu představuje pro Jaguar handicap.

Třetí z klíčových novinek již v základních rysech známe – jedná se o čtyřválcové XF. 2,2litrový motor výrazně zvýší prodejní potenciál XF, protože čtyřválcové motorizace tvoří ve vyšší střední třídě v průměru 49 % odbytu. Podle Autocaru u BMW řady 5 dokonce 60 % zákazníků volí čtyřválcový turbodiesel.

Na autosalonu v Šanghaji se představí poslední novinka, tentokrát lokálního významu – XJ 3,0 V6. Důvodem je cena: zatímco osmiválcové XJ se kvůli zdanění a clu v Číně prodává za zhruba 6 milionů korun, benzinový šestiválec by měl vyjít na polovinu. O turbodiesel se pro čínský trh neuvažuje, my se zase zřejmě nedočkáme atmosférického 240koňového třílitru.

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Pekelná Micinka
Bidibodi Bidibu
| 6. 4. 2011
Tak ten jediný co udělali se zvenku povedl a technicky na tom byl taky dobře. Už to tu po několikáté prezentuješ, že si pro Jag dělal a tak by si mohl pustit aspoň něco k dobru... ;-)
Avatar - T613
Bidibodi Bidibu
| 6. 4. 2011
kvůli sentimentu exlo už tolik automobilek.. a proč vhánět lidi co koukají po Jagu do náruče konkurence jen kvůli tomu, že chtějí někam dát kočárek? Co když se mi pak nevrátí a zůstanou u konkurence? :-|
Avatar - CHerokee
Bidibodi Bidibu
| 6. 4. 2011
No to teda nechce...Jaguar kombík to je k zblití. Souhlasil bych s malým roadsterem. Měli i jeden moc pěkný koncept. Visí mi v garáži od dob, co jsem u nich pracoval.
Avatar - T613
Bidibodi Bidibu
| 6. 4. 2011
no chce to ještě kombíky ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
Bidibodi Bidibu
| 6. 4. 2011
Jsem zvědavý, jak aplikují současný designový jazyk na menší auto. Ještě malý roadster a to by tak nějak mohlo pro portfolio Jaguaru stačit. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku