Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jaguar XF Edition: 3,0D (155 kW, 450 Nm) jako nový základní model

5. 2. 2010 • 01:36
16
87
Zobrazit náhledy (16)
jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni jaguar ceniky ceskytrh novemodely vyssistredni
Motor 3,0D v Jaguaru XF může být ve variantách 176 a 202 kW pro někoho zbytečně silný. Jaguar proto chystá novou variantu, která nabídne 155 kW a také nižší cenovku.

Jaguar XF Edition znamená krok do nižších sfér, kde německá konkurence nabízí bohatý výběr dieselových motorů, ale Jaguar tuto část trhu před časem opustil. Na motor 2,7D (152 kW, 435 Nm) nyní po krátké přestávce naváže nejslabší provedení vznětového třílitru s parametry 155 kW a 450 Nm.

Se snížením výkonu si motor 3,0D udrží kombinovanou spotřebu 6,8 l/100 km, která představuje o 0,7 litru nižší hodnotu, než jakou vykazoval 2,7D. Na akceleraci slabší parametry motoru uberou rovnou sekundu (8,1 s, 2,7D měl 8,2 s), maximální rychlost zůstane 240 km/h.

Těm, kdo si chtějí dopřát Jaguar XF za nižší cenu, vyjde automobilka vstříc i méně bohatou výbavou. Seznam položek obsažených ve verzi Edition nebyl dosud uveřejněn, nicméně nebude tak rozsáhlý, jako u dosavadního základu Luxury. Ve výbavě přesto nebude chybět kožené čalounění, modré osvětlení interiéru, 18palcová litá kola, bezklíčkový vstup nebo 7palcový dotykový displej.

Jaguar XF/XFR - přehled motorizací
ModelEditionDieselDiesel SV6V8XFR
Motor3,0D3,0D3,0D3,0 V65,0 V85,0 S/C
Zdvihový objem [cm3]299329932993296750005000
Válce/ventily6/46/46/46/48/48/4
Nejvyšší výkon [kW/min-1]155/-177/4000202/4000175/6800283/6500375/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]450/-500/2000600/2000293/4100515/3500625/2500-5500
Max. rychlost [km/h]240240250237250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,17,16,48,35,74,9
Komb. spotřeba [l/100 km]6,86,86,810,511,112,5

V celkové bilanci bude XF Edition představovat úsporu 4.900 Euro (asi 130 tisíc Kč), jeho cena v Německu bude 46.900 Euro (asi 1,22 milionu Kč).

Informace o cenách a dostupnosti na českém trhu zatím nemáme k dispozici.

Doporučujeme
Test: Jaguar XF 3,0 S Diesel – Všemi deseti
Jaguar a Land Rover mají nového oficiálního dovozce pro český trh

Témata
8. 2. 2010 14:55
Re: Jedine...
Nazor, ze XF schova nemecku premii do kaspy je moj subjektivny nazor :-) Pre mna schova, ci sa pozriem zvnutra, ci zvonku, nemecka "strohost" mi vobec nechuti.

Reagoval som mozno precitlivele, ale pridu mi smiesne reci typu Jaguar je mondeo s nalepkou Jaguaru a podobne...
Ak toto niekto tvrdi, tak nemozem nezareagovat. Ked bude mondeo iduce/stojace na ulici putat tolko pozornosti ako XF a ked bude mondeo tak prepracovane ako XF, tak potom to prijmem, ale inak su to hlupe reci niekoho, kto nevie o com hovori.

Ja nemecku konkurenciu nezatracujem, prave naopak. Viem, ze kazdy ma svoje lepsie aj horsie stranky. Netvrdim ani o XF, ze je dokonaly, ale pre mna su nemecke auta "suche" a nicim ma nelakaju. Chyba im proste taka nejaka iskra, ktoru XF ma niekolkonasobne vecsiu ako hociktore nemecke auto vyssej strednej triedy :-)
Avatar - white label
8. 2. 2010 14:40
Re: Jedine...
Jezdím s Audi i BMW (v této třídě), ale zrovna XF rozhodně uznávám jako plnohodnotnou konkurenci německé prémiové trojky ve vyšší střední, a to zdaleka nejen proto, že je to "Jaguár", ale proto jaké je právě XF výborné auto. Ovšem tvrzení, že XF strčí vlastně vším do kapsy německou prémii, je stejně "omezené" a zbytečné, jako to na co sám logicky, ale přecitlivěle reaguješ...
8. 2. 2010 13:43
Re: Jedine...
No nahodou XF vlastnim a nemyslim si, ze som konzervativny, blby alebo neviem ake vsetky prirovnania sa tu popisali v diskusii...

XF je auto, ktore svojom majestatnostou, eleganciou, spracovanim, designom a vlastne asi vsetkym schova do vacku taku A6, ci BMW 5 a podobne... Bohuzial, ludia ktori patria medzi audinofilov, bmwfilov a neviem akych zaslepencov toto nechcu a nevedia pripustit a preto zastavaju podobny nazor ako ty.
A to ze ich tu nebeha po cestach neviem kolko vela, je smola len pre tych, co na taketo auto maju a predsa si kupia nieco z dielne audi ci bmw. Ja som s Jagom spokojny a urcite by som nemenil za nejake strohe, suche nemecke auto :-)
Samozrejme, kazdemu sa paci nieco ine a kazdy ma svoj nazor a ja mu ho neberiem. :-)
Avatar - white label
7. 2. 2010 18:27
Re: Pežot jako Jaguár
To ti stačí, jo? :-O Tak teď ani nevím, kdo všechno tu má vlastně "dost"? 8-s >:D
7. 2. 2010 12:04
Re: Pežot jako Jaguár
Co jsi cekal >:D ? Proste je nejlepsi, tak musi mit vsechno nejlepsi ne >:D >:D >:-[] ..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud