Jeep Compass: Nová převodovka sníží spotřebu
Přední i zadní světla jsou nyní zatmavená, na rozdíl od Grand Cherokee ale Jeep nenadělil Compassu ani diody pro denní svícení, ani xenonové výbojky. Další vzhledové retuše zahrnují chromovanou masku chladiče a upravené páté dveře, které nyní mohou nést parkovací kameru. Změny v interiéru se omezují na nové barevné kombinace materiálů.
Jeep vyměnil i samočinnou převodovku. Místo bezstupňové CVT nastupuje šestistupňový měničový automat Powertech. Automobilka si od tohoto kroku slibuje snížení spotřeby benzinových motorů. Jedinou výjimku představuje pohon 4x4 doplněný o příplatkovou redukční převodovku, v takovém případě z konstrukčních důvodů zůstává CVT od japonského výrobce Jatco. Alternativou je vždy manuál.
Benzinové čtyřválce 2,0/117 kW a 2,4/129 kW se nemění. Vzhledem k premiéře na americké půdě zatím oficiální materiály ohledně turbodieselu mlčí. Compass od roku 2011 využívá 2,2litrový čtyřválec (100 nebo 120 kW) původem od Mercedesu, předtím nabízel dvoulitrové TDI od Volkswagenu. Ostatní modely Jeepu a Chrysleru ovšem již dnes dostávají dieselové motory výhradně italského původu.