Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki W800 Street a W800 CAFE přiváží šedesátá léta do 21. století

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 9. 1. 2019
37
Zobrazit náhledy (37)
Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE Kawasaki W800 Street a W800 CAFE
Kawasaki si pro letošní rok připravila návrat svého populárního modelu W800. Ten zamíří na trh ve dvou atraktivních provedeních s mírně odlišnou vizáží i charakterem.

Kawasaki na EICMA 2018 v Miláně v listopadu loňského roku představila ve světové premiéře novinku, která je především milovníkům klasických linií více než povědomá.

Model W800, odkazující na Kawasaki W1 ze šedesátých let dvacátého století, totiž před třemi roky padl za oběť pro motocykly nastupující normě Euro 4 a nyní se vrací. Na první pohled se může zdát, že Kawasaki jen upravila motor, aby plnil požadovanou emisní normu a W800 je zpět bez výraznějších změn.

Ve skutečnosti je vzduchem chlazený dvouválec o objemu 773 cm3 z devadesáti procent nový. Kawasaki prozatím stále neuvádí, jakého výkonu dosahuje, ale zmiňuje, že při 4800 otáčkách za minutu je dostupný nejvyšší točivý moment. Ten má být podle neoficiálních zdrojů 63 N.m.

Kromě motoru Kawasaki zapracovala i na rámu modelu W800. Základem nové generace je i nadále trubkový rám, který má ovšem zcela novou přední část před i pod motorem a rovněž za motorem a pod sedlem. Výsledkem má být výrazně tužší konstrukce.

Podvozek využívá vpředu 41mm teleskopickou vidlici, zatímco vzadu je kyvná vidlice odpružená dvojicí nových tlumičů se stavitelným předpětím. Brzdový systém nyní využívá kotouč o průměru 320 mm vpředu a 270 mm vzadu, což je zásadní novinka, protože u předchozí generace byla vzadu bubnová brzda. Samozřejmostí je standardně montované ABS.

Kawasaki nabídne rovnou dvojici provedení v podobě W800 Street a W800 CAFE, které vedle výše zmíněné techniky spojuje i použití 18palcových předních i zadních kol či moderního LED osvětlení.

První jmenovaná verze pak sází na klasičtější styl s vyššími řídítky a vzpřímenější jezdeckou pozicí. Druhá verze již svým názvem naznačuje, že míří mezi café racery, což umocňuje malou kapotáží kolem světlometu, nižšími řídítky a tvarem sedla. Prodej obou nových Kawasaki se má rozběhnout na jaře letošního roku, kdy mají být k dispozici i jejich ceny.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku