Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Cee'd GT nakonec stojí 540.000 Kč

David Bureš David Bureš 4. 8. 2013 • 03:04
17
41
Zobrazit náhledy (17)
Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed Kia Ceed
Oproti původním zprávám je jihokorejský hot-hatch o 20.000 korun dražší. V červnu zveřejněný neoficiální ceník totiž hovořil o ceně 519.980 korun.

Kia zveřejnila kompletní ceník modelů Cee’d GT a Pro_cee’d GT. Automobily jsou dostupné ve dvou stupních výbavy a stojí stejně – 539.980 korun.

Výbava je pro oba modely – třídveřový Pro_cee’d GT a pětidveřový Cee’d GT – shodná. Zahrnuje vyhřívaná a elektricky sklopná zrcátka, přední mlhovky, 18palcová hliníková kola, elektrické stahování oken, duální elektronickou klimatizaci, Bluetooth handsfree, rádio s ovládáním na volantu, tempomat, elektricky nastavitelnou bederní opěrku předních sedadel, zadní parkovací senzory nebo kožený volant.

K dispozici je ještě vyšší stupeň výbavy Plus. Ten za příplatek 40.000 korun přidává xenonové světlomety, bezklíčový vstup, vyhřívaná přední sedadla a volant, dešťový senzor a elektrochromatické zpětné zrcátko.

Připlatit si je možné za panoramatické střešní okno (25.000 Kč), paket Navi zahrnující navigaci a zadní parkovací kameru (38.000 Kč) nebo paket Premium, který za 15.000 Kč rozšíří výbavu o systém varující před opuštěním jízdního pruhu a elektronickou parkovací brzdu. Metalický nebo perleťový lak přijde na 14.000 Kč.

Cee’d GT a Pro_cee’d GT jsou poháněny přeplňovaným benzinovým motorem 1.6 T-GDI o výkonu 150 kW a točivém momentu 265 N.m, který je kombinován se šestistupňovou manuální převodovkou.

Kia letos plánuje registrovat v Česku asi 50 kusů, ke koncovým zákazníkům by měla zamířit zhruba polovina z nich. U českých kupců by měl být jasnou jedničkou pětidveřový Cee’d GT.

Kia Cee'd GT a Pro_cee'd GT – ceny na českém trhu
ModelCee'd GTPro_cee'd GT
Motor1.6 T-GDI1.6 T-GDI
Převodovka6M6M
Zdvihový objem [cm3]15911591
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]150/6000150/6000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]265/1750-4500265/1750-4500
Max. rychlost [km/h]230230
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,77,7
Komb. spotřeba [l/100 km]7,47,4
Provozní hmotnost [kg]13821359
Cena GT [Kč]539.980539.980
Cena GT Plus [Kč]579.980579.980

Související články

Témata
6. 8. 2013 09:25
Re: Zajímavé srovnání
A na tohle jsem řekl, že z horšího výsledku nemůžeš soudit, že bude mít ve skutečnosti malou odchylku. Ty ses ptal, jak nahrává menším motorům.
5. 8. 2013 22:42
Re: Zajímavé srovnání
Sorry, ale fakt nechapu, co porad resis. Zopakuji, jestlize Mazda udava 6,3 a Kia 7,4, tak v realnem provoze bude mit Mazda od teto papirove hodnoty vyrazne vetsi odchylku. Tot vse.

Na NEDC jsem uz v prvnim prispevku pro jeho praktickou nepouzitelnost a nulovou vypovidaci schopnost pouzil slovo nesmyslny.
Avatar - white label
5. 8. 2013 21:20
Re: Zajímavé srovnání
Klasický automat (s hdm) není do hh ideální, ale povedená dvojspojka ano..., ne nadarmo dal takový Autocar do optimální konfigurace hh mokré dsgéčko.
5. 8. 2013 20:26
Re: Zajímavé srovnání
Použité rychlostní stupně (a kolik vteřin na který se pojede) jsou předepsané v normě, takže záleží na převodovce. Automat dává větší volnost, ale z výsledků dvoulitru bych řekl, že tady nějak výrazně nepomůže. I kdyby pomohl, tak se budeme bavit tak o desetině. Tak či tak, šlo by o výhodu převodovky, ne motoru.

Není mi jasné, o co ti jde. Menší motory mají v tomhle testu výhodu. Tečka. Menší válce/ menší počet válců znamenají menší ztráty. V tomhle testu nepotřebuješ výkon, nemusíš tedy nijak zvlášť foukat. Motor bude více zatížený, což typicky přinese lepší účinnost.

Vůbec se tu nebavím o kvalitách NEDC. Jen říkám, že tohle je test, ve kterém má být menší motor lepší. Že tomu tak není, není vina Mazdy. U tohoto vozu jsme opakovaně diskutovali ne zrovna přesvědčivé udávané zrychlení. Pokud bych vzal hypotézu, že to jde na vrub horší účinnosti pohonného řetězce (převodovka, diferenciál atd.), vysvětlila by i horší spotřebu. Takže to nemusí být nutně chyba motoru. To jen tak pro zamyšlení.

Výsledek v provozu se odvíjí od toho, jak motor používáš. Vůbec nejde o to, jakou máš odchylku od normované spotřeby. To je údaj pro úředníky. Já jako s hnojem nejezdím, takže pravděpodobně nebudu mít spotřebu, jakou naměřili. Jde jen a jen o to, jak se různá auta poperou se mnou. Nebo já s nimi.
5. 8. 2013 19:12
Re: Zajímavé srovnání
Urcite uznas, ze NEDC je zcela nesmyslny a neodpovidßjici normalni jizde (zahraty motor, specialni povrchy, pneumatiky, zcela "ulitle" zrychlovani, tusim ze z 0 na 50 km/h za 22 s, apod.) A treba vyhodou dvaapullitru muze byt, ze se velkou cast testu muze pohybovat lehce nad volnobeznymi otackami.

A s ohledem na vyse uvedene me osobne je uplne jedno, kdo si tam v podstate normovane nalze naprosto nerealne hodnoty (odchylky realu pak standardne + 15-40%). Motor od Mazdy rozhodne nebude az takovy zazrak, objem je objem a i ostatni fyzikalni zakony plati stale, takze spotreba v realu bude vyrazne nad papirovych 6.3.

Zato u Kie by musel byt motor extra zmrseny, aby se pri normalnim jezdeni spotreba vyrazne odlisovala od papirove.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku