Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Optima přijíždí na český trh, s jediným motorem začíná na 684.980 Kč

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 16. 12. 2015 • 21:45
73
53
Zobrazit náhledy (73)
Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima Kia Optima
Novou generaci jihokorejského sedanu střední třídy si již můžete koupit i u nás, přijíždí pouze s motorem 1.7 CRDi a manuální či dvouspojkovou převodovkou.

Právě dnes oficiálně startuje prodej nové generace vozu střední třídy Kia Optima. Jedná se o klasický sedan z pera designéra Petera Schreyera. Tvůrci automobilu chtěli zejména zvětšit vnitřní prostor, rozvor se tedy oproti předchůdci natáhl o 10 mm. Díky přepracovaným nápravám pak máme očekávat výrazně lepší komfort, ale i ovladatelnost a stabilitu.

Pod kapotou automobilu objevíte prozatím jen jednu pohonnou jednotku, a to naftovou sedmnáctistovku CRDi o výkonu 104 kW (141 koní) a točivém momentu 340 N.m. Obě hodnoty ve srovnání s předchozí generací narostly. Ve spojení se šestistupňovým manuálem má Optima průměrně spotřebovat 4,2 litru na sto kilometrů, se sedmistupňovou dvouspojkovou automatickou skříní, kterou má dle odhadu automobilky zvolit 60 % českých zákazníků, se prý bude spotřeba držet na 4,4 l/100 km.

Na českém trhu bude vůz ve třech stupních výbavy – Comfort, Exclusive a Premium. Za základní cenu 684.900 Kč dostanete u výbavy Comfort slušnou výbavu zahrnující duální automatickou klimatizaci, diodové denní svícení, navigaci se sedmipalcovým displejem, zadní parkovací kameru, tempomat, parkovací senzory či sedm airbagů a aktivní systém pro jízdu v pruzích LKAS.

Prostřední stupeň výbavy Exclusive, který by dle Kie měl být volbou poloviny českých zákazníků, začíná na ceně 734.980 Kč a přiváží navíc bezklíčový vstup, startovací tlačítko, čalounění sedadel v kombinaci látka/kůže, vyhřívaná přední sedadla a volant či diodové mlhovky a automatické přepínání dálkových světel.

Až v nejvyšší výbavě Premium za 869.980 Kč bude mít Optima osmnáctipalcová litá kola, bixenonové světlomety, osmipalcový displej či audio Harman Kardon s 10 reproduktory, podobně jako systém sledování mrtvého úhlu a elektrická přední sedadla. Pro tuto výbavu si můžete dokoupit ještě panoramatické střešní okno či bezdrátovou nabíječku telefonu.

Firemní klientela může mít speciálně naspecifikovanou Optimu Business Line za cenu 528.909 Kč bez DPH, která vychází ze základního stupně Comfort. V síti autorizovaných prodejců Kia se novinka střední třídy objeví od 1. ledna 2016.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
Avatar - Barrichello
17. 12. 2015 09:34
S 1,7 CRD
si to můžou naložit akorát víte kam >:D >:D >:D
16. 12. 2015 20:33
Re: Zklamané nadšení....
No já bych tedy do tohoto segmentu po Korejcích rozhodně nesahal a ani o segment níž. Snad jen současná i10 od Hyundai je vcelku zajímavá nabídka... :-!
16. 12. 2015 20:29
Re: Legrančí snímek
No mě příjdou nepřirozeně položená přední opěradla na obou těch snímcích, ale možná se jedná jen o optický klam, možná to fotili tzv. rybím okem :-)
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2015 19:39
Re: To je síla...
suhlas... kebyze som fanda dizlov tak by som sa tej 1,7 uz dnes vobec nebal.... maximalka vyse 200 asi nebude nahodna ... a to ze zrychlenie nie je ako v nejakom 200 konovom benzine je predsa uplne ok .... je to dizlova limuzina na dlhe cesty .... nie trhac asfaltu ... svojich zakaznikov si podla mna najde.... popravde mensia octavia s 1,6 tdi tiez nie je ziadne delo a napriek tomu je to pre mnohych v strednej europe automobilovy sen ... a kto vazne chce sportovat ( aj ked neviem kde sa da bezne vyuzit 250 koni ... v meste asi nie a ani na dialnici nebudu moc vyuzitelne ) ... nech si pocka na GT verziu optimy ... ta uspokoji aj tych dynamikou narocnejsich ;-) ...
16. 12. 2015 19:10
Re: To je síla...
Bohužel je vidět, že nabídka motorizací je zatím hodně malá a opravdu to nevypadá na dobývání pozic. Ale i tak je to vzhledově pěkné auto. 1.7 je vychytaná, během doby ještě poladěná, dobře jezdí, sice nemá sílu některých dvoulitrů, ale charakterem se jim dost přibližuje. Patří s 2.2 k tomu nejlepšímu co H/K nabízí. Škoda, že se jim tam nevejde ta 2.2, ale to je jiná..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku