Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

TEST Kia Sorento vs. SsangYong Rexton – Stálice vs. velký návrat. SUV vs. klasika

David Bureš
Diskuze (47)

SsangYong se na český trh vrací s portfoliem, na jehož vrcholu stojí až sedmimístný Rexton. Jak si vede ve srovnání se zavedenou konkurencí v podobě Kie Sorento?

Design, interiér


Korejská značka SsangYong (dnes vlastněná indickým koncernem Mahindra & Mahindra) se po letech vrátila na český trh. Vrací se vybavena zajímavým portfoliem zahrnujícím pouze SUV - malé Tivoli, jeho nataženou verzi XLV a vlajkovou loď Rexton, které ještě letos doplní pick-up Musso a kompaktní crossover Korando. Přestože díky svému předchozímu působení na trhu není SsangYong pro našince zcela neznámý, čeká značku náročný úkol přilákat zákazníky zpět a vybudovat si zase kvalitní jméno.

První redakční test nového SsangYongu Rexton ukázal, že má firma předpoklady to zvládnout. Automobil nás nadchnul nejen poctivou technikou, ale také třeba až luxusním interiérem. Obstojí Rexton ale i v přímém srovnání s konkurencí? To jsme se rozhodli zjistit pomocí srovnávacího testu s Kiou Sorento.

Ta má totiž Rextonu velmi blízko. Také je to 4,8 metru dlouhé SUV s místem až pro sedm osob, původem z Jižní Koreje. Sorento je však typickým SUV dnešní doby se samonosnou karoserií a automatickým připojováním pohonu zadní nápravy, zatímco Rexton je stará škola. Je postaven na rámu, který využívá shodný základ jako pick-up Musso, s čímž vlastně souvisí i klasický přiřaditelný pohon přední nápravy. Zda sice tato poctivá technika, ale uživatelsky ne vždy příjemná na ovládání zaujme, je jen jedna otázka, na kterou tímto srovnávacím testem budeme odpovídat.

Více než třistatisícový rozdíl

Tou první je jako obvykle v našich srovnávacích testech cena. A v tomto ohledu se ukazuje, že má nováček navrch. Kia Sorento už v loňském srovnání se Škodou Kodiaq ukázala, že sází spíše na bohatou výbavu v základu než na nízkou „cenu od.“ Testovaný turbodiesel 2.2 CRDi (147 kW) v kombinaci s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol pořídíte až ve druhém stupni Exclusive, a to za nemalých 1.119.980 korun.  

Jasně, výměnou za tuto částku dostanete bohatou výbavu čítající přední mlhovky, dvouzónovou automatickou klimatizaci, navigaci, vyhřívání volantu i sedaček vpředu a vzadu nebo elektricky nastavitelná přední sedadla, jenže u SsangYongu tyto prvky můžete mít také a levněji, ve vrcholné verzi Premium za 1.042.800 Kč. V ceníku Rextonu sice nenajdete možnost rezervního kola a za třetí řadu sedadel si připlatíte 9.900 korun, cenově je ale citelně výhodnější.

Pořizovací náklady Kia Sorento SsangYong Rexton
ZÁKLADNÍ CENA
Motor 2.2 CRDi/147 kW 4x4 8A 2.2 e-XDI/133 kW 4x4 E-tronic
Stupeň výbavy/cena [Kč] Exclusive/1.119.980 Kč Premium/1.042.800 Kč
STANDARDNÍ VÝBAVA A PŘÍPLATKY
Airbagy 6 7
Bezklíčový vstup [Kč] S  
Centrální zamykání s dálkovým o. [Kč] S S
Elektricky ovládaná okna - přední/zadní [Kč] S/S S/S
Elektricky nastavitelná přední sedadla [Kč] S S
Klimatizace dvouzónová automatická dvouzónová automatická
Kola 18" litá 18" litá
Metalíza [Kč] 20.000 14.900
Mlhová světla vpředu [Kč] S S
Parkovací senzory vpředu/vzadu [Kč] S/S S/S
Navigace [Kč] 8" displej S
Rezervní kolo [Kč] S -
Tempomat [Kč] S S
Třetí řada sedadel [Kč] S 9.900
Vyhřívaná sedadla vpředu/vzadu [Kč] S/S S/S
Vyhřívaný volant [Kč] S S
SERVIS
  Kia Sorento SsangYong Rexton
Servisní interval 30.000 km/2 roky 20.000 km/1 rok
Přední/zadní brzdové destičky [Kč] 2.266/1.692 3.302/2.288
Přední/zadní kotouče [Kč] 2.507/2.114 4.420/3.900
Stírací lišty vpředu [Kč] 910 910 (L)/832 (P)
Servisní prohlídky do 150.000 km [Kč] 36.384 83.757
*Ceny náhradních dílů jsou uváděny bez DPH    
ZÁRUKY
Celý vůz/lak/neprorez. karoserie (roky) 7/5/12 5/5/6
Prodloužená záruka [Kč] - -

Motor 2.2 e-XDI (133 kW) kombinovaný se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol navíc pořídíte i mnohem levněji, když budete chtít. K dispozici je už v základním stupni Style s cenovkou 797.800 korun, za níž dostanete manuální klimatizaci, 17palcová kola nebo tempomat. I proto jsme tak do cenového srovnání protentokrát zařadili dva výbavové stupně Rextonu – jeden základní a druhý cenově bližší konkurentovi.

Kia má ale výhodu v nižších servisních nákladech, už jen proto, že interval prohlídek činí 30.000 km nebo dva roky (podle toho, co nastane dříve), zatímco u SsangYongu 20.000 km, respektive jeden rok. Navíc i jednotlivé servisní prohlídky Rextonu jsou dražší, což výrazně navyšuje náklady na ujetí 150.000 kilometrů, jak zjistíte v přiložené tabulce. A levnější jsou u Kie rovněž náhradní díly.

Prodlouženou záruku v tuto chvíli nenabízí ani jedna značka (zastoupení SsangYongu na ní teprve pracuje), Kia každopádně nabízí obligátní sedmiletou (první tři roky bez omezení, pak do 150.000 km), zatímco SsangYong pětiletou. Na neprorezavění karoserie je záruka Rextonu jen šestiletá, zatímco u konkurenta trvá 12 let.

HODNOCENÍ POŘIZOVACÍCH NÁKLADŮ Kia Sorento SsangYong Rexton
Základní cena 6 8
Standardní výbava a příplatky 9 8
Servis 7 5
Záruky 8 7
Průměr 7,50 7,00

Macek a elegán

Dalšího jasného rozdílu mezi oběma SUV si okamžitě všimnete, když Sorento a Rexton postavíte vedle sebe. Každý z těchto automobilů kráčí z hlediska designu svou cestou. Kia je zkrátka typické SUV se siluetou vlastně nafouklého kombíku. Její oblé tvary jsou ladné a elegantní, se šmrncovní maskou vpředu, dalo by se říct, že až v evropském stylu. Snad jen ta záď může působit trochu obyčejně, navzdory dvojité koncovce výfuku.

Oproti tomu Rexton více přiznává asijský původ (hlavně zezadu), a přestože je mnohem krásnější než někdejší díla SsangYongu, všem po chuti asi nebude. Sází na hranatější siluetu, jeho vysoká, takřka vertikální příď s vysoko usazenou kapotou je hodně majestátní. Impozantní tvary zkrátka zdůrazňují schopnosti vozu mimo zpevněné silnice a dávají na odiv charakter off-roadu. Z některých úhlů (konkrétně zadní tříčtvrteční pohled) ale vůz působí přece jen lehce neforemně, kvůli mase plechů u zadních podběhů.

Hlavně je ale Rexton už na první pohled jasně větším automobilem. S délkou 4.850 mm je o 50 mm delší a s výškou 1.825 mm dokonce o neskutečných 135 mm vyšší než jeho dnešní soupeř! Je to zkrátka i díky rámové konstrukci pořádný kus auta, nejen opticky, ale i objektivně, a tak se mi tolik nedivte, že jsem při prvním setkáním Rexton považoval spíše za konkurenta Land Roveru Discovery.

HODNOCENÍ DESIGNU Kia Sorento SsangYong Rexton
Vnější vzhled 9 8
Vnitřní vzhled 6 8
Zpracování 8 9
Ergonomie 9 8
Konektivita 7 6
Průměr 7,80 7,80

Nečekaný luxus

Zvenku se Rexton možná může někomu zdát trochu rustikální, uvnitř ale rozhodně nečekejte jednoduchou palubní desku. Jeho interiér je až nečekaně luxusní, v testované verze Premium je palubní deska i část dveří čalouněna jemnou Nappa kůží. K tomu přidejte pečlivý výběr materiálů i vysokou úroveň jejich zpracování a rázem zjistíte, že v tomto ohledu si rozhodně nemáte na co stěžovat.

Také Sorento je v této oblasti přeborník, měkčené plasty a výtečné zpracování opět připomene, kterak dlouhou cestu Kia v posledních letech ušla. Jenže v přímém srovnání s Rextonem najednou palubní deska Sorenta působí obyčejně a vlastně i trochu lacině. Prémiový interiér se prostě SsangYongu povedl!

V čem však Rexton ztrácí, je jeho multimediální systém. I přes velký displej s úhlopříčkou 9,2 palce působí poněkud zastarale, ať už z hlediska grafiky nebo poskytovaných funkcí. Navíc autu zatím chybí česká lokalizace, a tak si musíte poradit s menu v cizím jazyce. V Sorentu je osmipalcová obrazovka sice menší, se systémem jsme se ale sžili rychleji. Má i více funkcí, hlasové ovládání v češtině mu ale též chybí. Oba vozy si však vedle dotykového ovládání uchovávají i klasická tlačítka, což kvitujeme!

Za volantem se v Rextonu sedí hodně vysoko, majestátní výhled do stran umožňuje vysoká stavba karoserie. Vysoký posaz zlepšuje rozhled, díky jednoduše tvarované karoserii má pak řidič skvělý přehled o krajích vozidla. Počítejte ale s tím, že výšlap sem žádá trochu cviku, v tomto směru se příplatkové nástupní prahy za 29.800 korun určitě hodí. Samotné sedačky myslí hlavně na komfort, mohly by mít ale delší sedák. I kvůli tomu se nám o chlup lépe hovělo v Sorentu, byť počítejte s tím, že také jeho sedadla hrají primárně na komfortní notu a v zatáčkách nijak zvlášť nepodrží tělo.

Vzadu v obou případech najdeme níže uloženou lavici, v oblasti loktů i nad hlavou je ale více místa v SsangYongu, který skvěle maskuje prostorový rám, zabírající hodně místa. S prostorem před koleny jsou ale na tom obě auta podobně, u Sorenta jej však ovlivňuje poloha lavice posuvné v podélném směru. To Rextonu chybí, navíc když se chcete dostat na příplatkovou třetí řadu sedadel (+9.900 Kč), musíte sklopit prostřední opěradla do vodorovné polohy a celou sedačku následně překlopit dopředu. To posunutí lavice vpředu v Sorentu je mnohem pohodlnější. V obou případech každopádně berte třetí řadu sedaček jen jako nouzovku. To ale v této kategorii není nic neobvyklého.

Srovnání zavazadelníků Kia Sorento SsangYong Rexton
Objem pětisedadlové verze (l) 660/1732 820/1977
Délka zavazadelníku (cm) 1110-1340 1170
Šířka zavazadelníku mezi podběhy (cm) 1040 1150
Výška zavazadelníku po plato (cm) 450 490
Výška dolní hrany kufru (cm) 760 770

Z hlediska zavazadlového prostoru má navrch Rexton, jehož kufr je v pětimístné konfiguraci širší mezi podběhy i vyšší (po plato). Při plném využití tří řad sedadel za nimi zůstává prostor velký 240 litrů, zatímco v Sorentu je to jen 142 litrů. Při sklopení obou zadních řad pak v SsangYongu vznikne nákladový prostor o objemu 1.806 litrů, kdežto v Kie 1.662 litrů. Třetí řada sedadel se v obou případech šikovně skládá do podlahy, u Rextonu ji vyrovnává dvojitá podlaha s nosností 60 kilogramů. Tu druhou lze pak v případě SsangYongu překlopit dopředu, zatímco v Kie ji můžete posouvat v podélném směru o 230 mm.

Víka zavazadelníků se u obou aut otevírají „asijsky“ nízko, což drobné ženy sice ocení, vysokým mužům to ale může zadělat na pár boulí. Plusem Rextonu jsou pak některá „simply clever“ řešení, ať už síť na zavazadla nebo vyjímatelná síť oddělující kabinu od zavazadlového prostoru.

HODNOCENÍ INTERIÉRU Kia Sorento SsangYong Rexton
Prostornost 8 8
Přední sedačky 8 7
Zadní sedačky 7 8
Kufr 8 9
Variabilita 8 7
Průměr 7,80 7,80

Motor, jízdní vlastnosti


Naftový duel

Evropská unie a ekologické spolky sice v poslední době razantně brojí proti turbodieselům, Kia i SsangYong ale dobře vědí, že takový motor je do takto velkého automobilu zkrátka nejvhodnější volbou. Zážehový agregát tak na českém trhu Rexton ani Sorento nenabízejí.

V nabídce obou najdeme pouze jediný motor, turbodiesel o objemu 2,2 litru, u něhož si však lze zvolit mezi manuální a automatickou převodovkou a pohonem jedné, nebo obou náprav. V případě Sorenta jde o napříč uložený 2.2 CRDi (147 kW a 450 N.m), který jsme v našem případě kombinovali s osmistupňovým automatem a pohonem všech kol s automatickým rozdělením točivého momentu mezi obě nápravy. To testovaný Rexton využíval podélně uložený 2.2 e-XDI se 133 kW a 400 N.m spolupracující se sedmistupňovou samočinnou převodovkou. Ta pochází od Mercedesu, zatímco motor už je z vlastního vývoje. Pohon všech kol pak využívá připojitelnou přední nápravu, jedná se tedy o „klasické“ off-roadové řešení.

Vyšší výkon i sílu Kia okamžitě využívá ve svůj prospěch, přestože není tak živá, jak byste možná vzhledem k papírovým parametrům očekávali, má zkrátka více elánu než Rexton. Ani ten se pocitově nezdá nijak slabý, přeměření stopkami ale dokazuje, že je Kia skutečně rychlejší. A je to i logické, nejenže je její motor silnější, ale navíc si musí poradit s výrazně lehčím autem. Jestliže pohotovostní hmotnost Rextonu překonává hranici 2,1 tuny, Sorento váží 1,8 tuny. Na pohodové ježdění ale obě jednotky plně vyhovují a ani na dálnici vám nepřijde, že by vám chyběla síla.

Na pohodu ostatně hraje Rexton tak nějak celkově. Jeho agregát je perfektně odhlučněný, o jeho práci takřka nevíte a i za chladných ranních rán je příjemně kultivovaný. To v Sorentu jadrný tón agregátu občas uslyšíte. Také sedmistupňový automat původem od Mercedesu je v SsangYongu naladěn hlavně na klidnou jízdu, převod mění naprosto hladce, řazení je ovšem dost pomalé. Podobně je tomu tak i v Kie, jejíž osmistupňový automat s hydrodynamickým měničem také řadí velice hladce, byť trochu váhavě. Pokud však budete chtít řadit častěji sami, berte Sorento, které využívá řadicí páčky pod volantem. To v SsangYongu manuálně řadíte malinkou páčkou na voliči převodovky, což není zrovna intuitivní.

Co se týče spotřeby paliva, tak se už v případě udávaných kombinovaných hodnot (6,1 l/100 km vs. 7,6 l/100 km) projevuje vyšší hmotnost SsangYongu, větší karoserie i robustní technika v útrobách. A potvrzuje se to i v praxi, Rexton si zkrátka žádá více paliva. V jeho případě se spotřeba pohybuje kolem devíti, desíti litrů, zatímco se Sorentem jezdíte nejčastěji kolem osmi. Chválíme ale fakt, že se Rexton obejde bez stop-start systému.

HODNOCENÍ MOTORU Kia Sorento SsangYong Rexton
Zrychlení 8 6
Pružnost 9 7
Spotřeba udávaná 8 7
Spotřeba v testu 8 7
Odhlučnění motoru 7 9
Průměr 8,00 7,20

Rodinní pohodáři

Rámová konstrukce obvykle znamená jisté kompromisy z hlediska pohodlí, u SsangYongu se ale dyskomfortu bát nemusíte, je všechno, jen ne uskákaný. Jednotlivé nerovnosti i díky dvojitým ramenům vpředu a příplatkové víceprvkové nápravě vzadu komfortně filtruje naprosto s přehledem. Rámovou konstrukci si uvědomíte jen na větších nerovnostech, kdy přece jen cítíte přenos pohybů karoserie zepředu dozadu a zpět. Zároveň je ale znát tuhost karoserie, ostatně 72 % základu tvoří ocel s vysokou pevností v tahu.

Pohodlné je také Sorento využívající nápravu typu MacPherson vpředu a víceprvek vzadu. Jednotlivé nerovnosti s přehledem překonává, byť na sérii hrbolů začnete mít pocit, jakoby o ně lehce zakopávala. Od podvozku se každopádně neozývá žádný hluk, ať už šum valících se kol nebo rány na nerovnostech.

Je klasická čtyřkolka opravdu výhodou?

Rexton se pak nezalekne ani jízdy mimo zpevněné silnice, čemuž nepomáhá nejen vyšší světlost (224 mm vs. 185 mm) ale také poctivější řešení pohonu všech kol. SsangYong totiž zůstává věrný „off-roadovému“ systému, tedy připojitelnému pohonu všech kol s redukcí, zatímco Kia využívá dnes běžnější systém s automatickým přiřazováním zadní nápravy.

Dynamické měření Kia Sorento SsangYong Rexton
Pneumatiky Kumho WinterCraft WS71 Hankook Winter i*cept evo2 SUV
Rozměr pneumatik 235/55 R19 255/50 R20
Pružnost na 4. RS(60-100 km/h)/5. RS (80-120 km/h) [s] 5,3/7,2 6,1/8,7
Otáčky na nejvyšší RS při 130 km/h 2000 2100
Skutečná rychlost při tachometrových 50, 90 a 130 km/h [km/h] 48,2/87,9/126,2 47,6/85,2/122,9

V terénu čtyřkolku s rozdělením hnací síly v poměru 50:50 mezi nápravy nepochybně oceníte, jenže při běžném používání najednou zjistíte, že takové řešení není zrovna uživatelsky příjemné. Musíte totiž řešit, kdy čtyřkolku aktivujete. Vhodná je totiž jen do 70 km/h a na kluzkém povrchu, jinak hrozí, že se ústrojí začne přehřívat. V Kie nic takového řešit nemusíte, automatika všechno zastane sama.

Řidiči, kteří schopnosti v terénu opravdu využijí, čtyřkolku z dílny BorgWarner v Rextonu jistojistě ocení a možná si budou i užívat hravý charakter auta. Přestože není elektronika plně vypínatelná, pohon zadních kol a slušná síla motoru znamená, že se Rexton na kluzkém povrchu rád sklouzne.

Rámová konstrukce Rextonu pak má i další výhodu - v tažných schopnostech. V testovaném SsangYongu totiž utáhnete až třítunový brzděný přívěs, zatímco zkoušená Kia si poradí maximálně s dvoutunovým. Milovníci jachtingu nebo jízdy na koních tak budou mít jasno...

HODNOCENÍ JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ Kia Sorento SsangYong Rexton
Ovladatelnost 7 7
Komfort odpružení 8 9
Odhlučnění podvozku 9 9
Řízení 8 9
Řazení 9 8
Brzdy 7 7

Závěr


V dnešním srovnání se nám potkala dvě až sedmimístná SUV s naftovým motorem pod kapotou a automatickou převodovkou původem z Jižní Koreje, snad odlišnější by ale tyto vozy být nemohly. Jejich charakter je naprosto jiný, cílící na různou klientelu.

Kia Sorento je typickým zástupcem segmentu rodinných SUV. Jeho elegantní karoserie je ladná, uvnitř je dost místa a nabízí slušnou úroveň komfortu. Jen je poněkud drahá, základ za testovanou kombinaci turbodieselu 2.2 CRDi (147 kW), osmistupňového automatu a pohonu všech kol činí 1.119.980 korun, což je vážně hodně, i přes bohatou výbavu už ve standardu. Vždyť SsangYong Rexton ve srovnatelné kombinaci 2.2 e-XDI (133 kW) klidně pořídíte o více než 300.000 korun levněji. A cenově atraktivnější je SsangYong i ve srovnatelné výbavě.

SsangYong Rexton je oproti tomu spíše volbou znalců. Jeho interiér je opravdu luxusní, podvozek pohodlný a konstrukce bytelná. Jenže rámovou konstrukci s poctivou připojitelnou čtyřkolku v dnešní době ocení jen ti, co ji opravdu využijí, ať už pro tahání těžkých přívěsů nebo pro jízdu mimo zpevněné cesty.

Právě celkově univerzálnější charakterem je důvodem, proč Kia Sorento v našem dnešním srovnání vyhrála.

To však neznamená, že by SsangYong Rexton byl špatným vozem, to vůbec ne! Jen zkrátka jeho největší přednosti v podobě umění v terénu a tažných schopností ocení užší část klientely. Právě na tu ale Rexton cílí a ta jej bude milovat. Sorento je totiž ve výsledku zkrátka jen obyčejné rodinné SUV, kterých je na trhu vícero, zatímco Rexton je unikát.

SHRNUTÍ HODNOCENÍ Kia Sorento SsangYong Rexton
POŘIZOVACÍ NÁKLADY 7,50 7,00
DESIGN 7,80 7,80
INTERIÉR 7,80 7,80
MOTOR 8,00 7,20
JÍZDNÍ VLASTNOSTI 8,00 8,17
CELKOVÝ PRŮMĚR 7,82 7,59

Kia Sorento 2.2 CRDi (147 kW) 4x4 8A

Nejlevnější verze modelu 969.980 Kč (2.2 CRDi/147 kW 4x2 Comfort)
Základ s testovaným motorem 1.119.980 Kč (2.2 CRDi/147 kW 4x4 8A Exclusive)
Testovaný vůz bez příplatků 1.339.980 Kč (2.2 CRDi/147 kW 4x4 8A GT Line)
Testovaný vůz s výbavou 1.394.980 Kč (2.2 CRDi/147 kW 4x4 8A GT Line)

Plusy

  • Prostorný interiér
  • Hladce řadící automat
  • Bohatá základní výbava

Minusy

  • Vyšší pořizovací cena
  • Příliš opatrné asistenční systémy

SsangYong Rexton 2.2 e-XDI (133 kW) 4x4 E-tronic

Nejlevnější verze modelu 714.900 Kč (2.2 e-XDI/133 kW Style)
Základ s testovaným motorem 797.800 Kč (2.2 e-XDI/133 kW 4x4 E-Tronic Style)
Testovaný vůz bez příplatků 1.042.800 Kč (2.2 e-XDI/133 kW 4x4 E-Tronic Premium)
Testovaný vůz s výbavou 1.204.600 Kč (2.2 e-XDI/133 kW 4x4 E-Tronic Premium)

Plusy

  • Atraktivní cena
  • Luxusní interiér
  • Robustní konstrukce
  • Dobře odhlučněný motor

Minusy

  • Zastaralý multimediální systém
  • Občas pomalejší řazení
Zobrazit celý článek
David Bureš
Diskuze (47)

Doporučujeme

Model Kia Sorento 2.2 CRDi (147 kW) 8AT 4x4 SsangYong Rexton 2.2 e-XDI (133 kW) E-tronic
Cena základní sestavy 1 339 980 Kč 1 042 800 Kč
Cena testované sestavy 1 394 980 Kč 1 204 600 Kč
Motor
Typ motoru: přeplňovaný vznětový přeplňovaný vznětový
Válce / ventily: 4 / 4 4 / 4
Zdvihový objem (ccm): 2199 2157
Nejvyšší výkon (kW / ot/min): 147 / 3800 133 / 4000
Nejvyšší toč. moment (Nm / ot/min): 450 / 1750 - 2750 420 / 1600 - 2600
Provozní vlastnosti
Maximální rychlost (km/h): 203 181
Zrychlení 0 - 100 km/h (s): 9.4 12
Spotřeba město/mimo/kombi (l/100 km): 7.2 / 5.4 / 6.1 0 / 0 / 7.60
Emise CO2: 160 198
Rozměry a hmotnosti
Zavaz. prostor - sedadla/sklopena (l): 142 / 1662 240 / 1806
Objem nádrže (l): 71 70
Pohotovostní hm. / nosnost (kg): 18030 / 513 21300 / 755
Rozměr pneu: 235/55 R19 255/50 R20
Kia Sorento 2.2 CRDi (147 kW) 8AT 4x4
SsangYong Rexton 2.2 e-XDI (133 kW) E-tronic
Rozměry dle nákresu - vnější rozměry
a) délka (mm): 4800 4850
b) šířka (mm): 1890 1960
c) výška (mm): 1690 1825
d) rozvor (mm): 2780 2865
f) rozchod vzadu (mm): 1644 1640
Rozměry dle nákresu - vnitřní rozměry
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 840 / 1120 830 / 1050
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 580 / 940 650 / 890
i) výška nad sedadlem - vpředu (mm): 980 950
j) výška nad sedadlem - vzadu (mm): 950 960
k) šířka vpředu (mm): 1570 1590
délka sedáku vpředu (mm): 5300 4400
délka sedáku vzadu (mm): 440 420
výška opěradla vpředu (mm): 650 630
výška opěradla vzadu (mm): 640 640
místo vzadu pod předním sedadlem: Ano Ano
Avatar - Jaros71
26. 3. 2019 23:38
Re: pekne porovnanie
:-) Ty REJPALE... ano..mělo tam být to slovíčko skoro. Kdo má 1.1-1.2 mega asi si klidně přihodí 100 nebo 200 tis na lepší značky než korejce. A kdo kupuje korejce , nemá ten milion v kapse..proto jich tady moc jezdit nebude. Narozdíl od Tucsonu a Sportage..ty jsou cenově pod Škodovkou a Seatem , a tam je jejich místo a mají smysl.
Avatar - speedfred
25. 3. 2019 15:23
Re: pekne porovnanie
:-) :-) :-)
Avatar - Emel
25. 3. 2019 11:03
Re: Díky vašim políčkům na reklamě jsem si nainstalova
Jak to myslíš, 2 různý IP adresy? Ty píšeš všechny svoje příspěvky z jedné IP?
Avatar - Emel
25. 3. 2019 10:44
Re: pekne porovnanie
Sorento je spíš Grand SantaFe, ne? Nechce se mi hledat rozměry...
Avatar - Hammunasakra
23. 3. 2019 19:18
Re: Díky vašim políčkům na reklamě jsem si nainstalova
:yes: :yes: :yes: