Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Klasický Defender žije. Úpravce odhalil verzi s 6,2litrovým osmiválcem

Jan Zajíc
Diskuze (1)

Klasický Land Rover Defender se sice přestal vyrábět už na začátku roku 2016, přesto si pořád můžete koupit nový exemplář. Nebo něco na ten způsob.

Existují totiž firmy, které hranaté teréňáky upravují, vylepšují, modernizují a dělají z nich luxusnější stroje ve stavu nového vozu. Mezi takové společnosti patří také Osprey Custom Cars.

Právě tento úpravce představil vlastní verzi Defenderu 110. Jde o restomod, zahrnující navíc nové pohonné ústrojí. Začalo se ovšem klasicky, tedy odstrojením staršího vozu. Následovala galvanizace podvozkových dílů a instalace zcela nových panelů karoserie včetně dveří.

V Osprey rovnou také vylepšili podvozek, autu dali nové nápravy či jiné tlumiče. Nechybí výkonnější brzdová soustava. Nejvýraznější novinku však představuje pohonné ústrojí.

Pod přední kapotu se totiž nastěhoval 6,2litrový osmiválec LS3 od General Motors, spojený s šestistupňovou automatickou převodovkou. Jeho výkon dosahuje 325 kW, točivý moment pak 569 N.m.

Pozornost úpravce věnoval také interiéru, v němž se objevuje spousta hnědé kůže. Kůží jsou čalouněna sedadla, najdeme ji ale také na palubní desce a výplních dveří.

Na některých místech kabiny kůži doplňuje Alcantara. Nový je volant a zdá se, že Defík dostal i nový přístrojový panel s jinými budíky. Přední sedačky jsou vyhřívané. Cenu přestavby bohužel neznáme.

Jan Zajíc
Diskuze (1)

Doporučujeme

19. 9. 2020 22:25
to je na hypoteku
Do terénu, expedici, ale to te sežere ta v8.