Koncernu General Motors se daří alespoň v Číně
Americký automobilový koncern General Motors se na domácím trhu pomalu staví na nohy (alespoň ve srovnání s Fordem a Chryslerem). O poznání radostnější je však jeho pozice a vývoj v Číně. Za první čtvrtletí tohoto roku totiž General Motors prodal v Číně o 25 % automobilů více než ve stejném období loňského roku. Celkové prodeje koncernu dosáhly v Číně za první tři měsíce 291 588 automobilů a již dva měsíce po sobě se daří prodávat více než 100 000 automobilů měsíčně. GM vzrostl i jeho tržní podíl na čínském trhu. Za první čtvrtletí tohoto roku se zvýšil o 0,5 % na 13,9 %.
Z koncernových značek se v Číně nejlépe daří automobilům Buick, kterých se v prvním čtvrtletí tohoto roku prodalo 82 195 (nárůst o 25,3 %). Velký nárůst zaznamenaly vozy značky Cadillac, kterých se prodalo o 62 % více než loňský rok. Obzvláště se dařilo prodloužené verzi modelu SLS. Na celkových prodejích se však Cadillac se svými 1 797 prodanými kusy podílí minimálně.