Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lada Priora 2171 Universal: Nové kombi z Ruska

Ondřej Láník Ondřej Láník 29. 12. 2008 • 16:50
6
90
Zobrazit náhledy (6)
Lada (Vaz/Žiguli) 110
V Rusku se vše připravuje k uvedení třetí karosářské verze řady Priora na trh. První vozy již byly vyrobeny, sériová produkce se má ve větším měřítku rozběhnout v první polovině roku 2009.

Výrobce uvolnil zatím pouze několik oficiálních fotografií, které vám předkládáme ve fotogalerii. Technicky vychází kombi Universal z řady, která již dnes obsahuje sedan a hatchback. Oba modely se prodávají také na českém trhu za 229.900,-Kč. Všechny tři karoserie budou stát na rozvoru 2492 mm.

V nabídce je jediný motor 1,6 16V, který má výkon 72 kW (98 k) při 5600 ot./min., maximální točivý moment 145 Nm při 4000 ot./min. a podle dostupných tabulek udělí sedanu nejvyšší rychlost 183 km/h a akceleraci na 100 km/h za 13 s.

Ke standardní výbavě všech Prior na českém trhu patří čelní airbagy pro řidiče a spolujezdce, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, elektricky ovládaná okna vpředu i vzadu, elektrický posilovač řízení, loketní opěrka, mlhové světlomety, palubní počítač, vyhřívaná přední sedadla, ale pouze výškové nastavení volantu. Chybí například také klimatizace, o systémech jako ESP ani nemluvě. Lada slibuje pozinkovanou karoserii a dává šestiletou záruku "na prorezivění" (doslova).

Priora jezdí na 14palcových kolech z lehkých slitin s pneumatikami o rozměru 185/65 R14. Sedan má na délku 4350 mm, hatchback je o 110 mm kratší a kombi bude možná naopak delší než sedan. Zavazadlový prostor hatchbacku má objem 400 l, sedan má užitečný objem 430 l a kombi by se tedy mohlo snadno dostat přes 500 l. Definitivní údaje zatím bohužel nejsou k dispozici.

Témata
12. 8. 2015 16:56
Re: Lada Priora
Vy evidentně vůbec nevíte o čem žvatláte >:D :no:
12. 8. 2015 16:52
Re: Lada Priora
Ano, na Vašem místě bych se styděl >:-[] :no:
Avatar - Ada je zase tady
9. 1. 2009 01:24
Re: lada
Chybi tomu uz jen slusnej diesel a pro spoustu lidi by to byl idealni kompromis pro venkovsky provoz - za malo penez docela dost muziky. :yes: Bohuzel - s ohledem na novou spriznenost tehle automobilky s firmou rendlik a syn by to asi dostalo motor 1,5dci a to pak bude o nicem, protoze francouzskym zmetkem se cele tohle (jinak sice rozhodne nikoli perfektni, ale alespon kovarsky prakticke) dilo definitivne pokazi. :no:
Avatar - ZoomZoom
3. 1. 2009 17:26
Re: HMMMM pekne auto :D
Myslíš rumunské ARO ??? Když si ho po tom co ho koupíš nové trochu upravíš, tak se celá flotila G, LC 200 Patrolů a jim podobní mohou jít klouzat. Můj známý byl kdysi na expedici se svým Mercedesem G v zemích východního bloku, Při natankování nafty v Rumunsku si tak "zadělal" motor že to snad nikdo neviděl. Teď má G ale i ARO a do tohoto ARA můžech i nach...t a pojede to!!! A to nepočítám že to můžeš utopit po střechu (=hodit to do řeky a čekat kde to vyplave při brodění řeky). Navíc to jeho přežilo i zatopení při povodni 2002 kdy bylo asi 4 dny z 50% pod vodou. To by moje LC200 asi nikdy nedokázala :-) Ani s "větší" zárukou
Avatar - ZoomZoom
3. 1. 2009 17:16
Re: prorezivění
To že by M6 a M3 podle tebe tak těžce rezla v několika kusech pro tuto část evr. kontinentu se mi opravdu nechce věřit. Ale abych pravdu pověděl, v životě jsem se nesetkal s nikým aby měl M6/3 a měl to zrezlé a to jsem jeden čas dělal přijímacího technika Mazdy a v životě jsem se tím nesetkal(sice v Německu), ale ony báby povídaly(i "pitomě Felicie co šly na západ ti nějak zvlášť nereznou"). Naopak má tetička co měla oktávii starou 6 let tak měla prožraný pravý zadní blatník pod výkem palivové nádrže (blatník byl originál škoda a nebyl nikdy měněn). A ještě tu připomínáš G od MB což je jiné auto, ale neni to náhodou ten MB, kterému auta svého času taky pěkně kvetla určitá třída?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku