Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus LF-Gh: Nový designový směr pro Lexus

13. 4. 2011 • 20:53
45
10
Zobrazit náhledy (45)
Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh Lexus LF-Gh
Na newyorském autosalonu Lexus představí studii LF-Gh, předobraz nové generace sedanu GS.

Designéři Lexusu připravili na čistém papíru nový koncept LF-Gh. Studie, která se světu ukáže příští týden na autosalonu v New Yorku, ale není jen samoúčelným stylistickým cvičením – ukazuje, jak bude vypadat nová generace modelu vyšší střední třídy GS.

LF-Gh představuje významný evoluční krok ve filozofii L-Finesse, kterou Lexus aplikuje od roku 2001. Pro nový přístup jsou charakteristické plnější tvary a výraznější hrany.

Agresivní příď tvoří maska chladiče se zúžením v horní třetině, po stranách doplněná výraznými full-LED světlomety a LED mlhovkami. Náznak tohoto nového tvůrčího principu se objevil už u hatchbacku CT 200h. Všechna zakřivení přitom mají i své aerodnymaické důvody.

Profil vyznává klasickou tříprostorovou koncepci, ovšem s maximalizací délky kabiny – pokud to jen motor podél a zadní pohon dovolí. Blatníky bez vizuálních kompromisů pojmou 20palcová nízkoprofilová kola. Dlouhý zadní převis pojme dostatek zavazadel při zachování tradičního uspořádání karoserie.

Záď reflektuje tvarové řešení přídě – především tvarem světel, prolisů v nárazníku a také výdechů ze zadní strany blatníků.

Také interiér sází na sportovnější notu. Zároveň přináší některá vylepšení, například trojrozměrnou grafiku přístrojového štítu.

Samozřejmostí je hybridní pohon. Bližší podrobnosti ovšem Lexus zatím nespecifikoval.

Související články

Témata
14. 4. 2011 11:59
GS-F
Mám pocit, že spíš vidíme podobu blízkou budoucímu GS-F (vytažené blatníky, nárazníky, spodní prahy, 20" kola, ...). Divoké verze japonců (IS-F, GTR, ...) se mi občas jeví ... jako z Hvězdných válek. Možná to bude i tento případ.
Trochu mne děsí ta mohutná mřížka na přídi. Už se to blíží monstrózním tvarům z Audi či Peugeotu. Co s tím ale udělá široká SPZ-ka...?
Běžné GS-ko bude asi trochu civilnější. V každém případě mi to přijde docela slibné, trochu jsem se bál po poslední generaci RX, že budu přecházet (mám aktuální GS) na německou prémii, což se mi až tak nechce.
Škoda, že dali tak málo ukázat z interiéru. Návaznost na současnou generaci je dost patrná, ale posun vypadá zajímavě.
Avatar - pelikoš
14. 4. 2011 10:23
jasná volba
z japonské prémie (a nejen z japonské :-) )je INFINITI
Avatar - hattori_hanzo
14. 4. 2011 00:33
Predátor
Díky vzhledový podobnosti s odmaskovaným protivníkem Herr Gouverneura Schwarzeneggera mě nenapadá jinej komentář než "Ty máš ale hnusnou držku!" 8-s :no:
Avatar - Bubáq
13. 4. 2011 21:47
Fuj tajksl!
Teda Japonci fakt umí hodně tápat! Vynikající kousky - z hlediska designu - pravidelně střídají omyly nejhrubšího zrna. Ještě, že existuje Čína, která ty hrůzy - jako tento LF - snadno odkoupí. Vlastně nejen Čína, i Blízký Východ začíná chrochtat nad tímhle příšerně bezradným výplodem. Je zajímavé, kolik slov musí věnovat tisková zpráva na vysvětlení toho, proč taková hrůza vznikla. Jiná díla (např. BMW 5) vůbec žádná vysvětlení nepotřebují...
13. 4. 2011 19:31
Re: Haha!
suhlasim, hlavne zadne partie su dost podobne

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud