Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus UX vstupuje na český trh. Pro lákavé ceny musíte spěchat!

David Bureš David Bureš 20. 11. 2018
127
109
Zobrazit náhledy (127)
Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX Lexus UX
Nejmenší SUV od Lexusu vstupuje na český trh s hodně lákavými cenami. Až však zaváděcí akční nabídka skončí, i tak bude levnější než prémiová konkurence.

Lexus na konci roku přichází na český trh s dvěma důležitými novinkami. Jednou je sedmá generace velkého sedanu ES s pohonem předních kol, který nahrazuje GS. Druhou pak nejmenší SUV v nabídce, UX, které se má stát klíčovým modelem pro nárůst prodejů. Právě UX se krátce po ES dočkalo českého ceníku.

A ceny novinky jsou opravdu lákavé. Lexus UX na český trh vstupuje s akčními cenami, které znamenají, že vůz pořídíte už za 799.000 korun. Tato cenovka se vztahuje na variantu UX 200 s dvoulitrem o výkonu 126 kW pod kapotou, kombinovaným s převodovkou CVT a pohonem předních kol.

Základní výbava Elegance přitom čítá diodové světlomety, 17palcová kola z lehkých slitin, multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou nebo balíček bezpečnostních asistentů Lexus Safety system+ zahrnující tempomat, brzdový asistent s detekcí chodců, udržování v jízdním pruhu, rozpoznávání dopravních značek nebo automatické přepínání tlumených a dálkových světel.

360p720p

Akční nabídka se však vztahuje jen na prvních 50 objednaných kusů UX, pokud ji tedy chcete využít, měli byste spěchat. Jinak UX v základu přijde na 900.000 korun. Ani to však není špatná cena, konkurence z řad kompaktních prémiových SUV je vesměs dražší. Mercedes-Benz GLA 220 4Matic s dvoulitrem o výkonu 135 kW (a, pravda, pohonem všech kol) stojí 923.230 korun, Volvo XC40 se čtyřválcem T4 (140 kW) pak 927.500 korun.

Lexus UX – srovnání základní ceny s konkurencí
ModelLexus UXBMW X1Mercedes-Benz GLAVolvo XC40
Verze200 FWDsDrive20i220 4MaticT4 FWD
Pohon4x24x24x44x2
Zdvihový objem [cm3]1987199819911969
Největší výkon [kW/min]126/6600141/5000-6000135/-140/4700
Točivý moment [N.m/min]205/4800280/1350-4600300/-300/1400-4000
PřevodovkaCVT7DS7DS8A
Max. rychlost [km/h]190226230210
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,27,67,18,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,667,26,6
Základní cena [Kč]900.000 (799.900)*958.100923.230927.500
*Nižší cena se vztahuje na aktuální akční nabídku, platnou pro prvních 50 objednaných aut

Zbývající nabízené varianty UX už jsou hybridy, UX 250h kombinuje dvoulitr s elektromotorem o systémovém výkonu 130 kW. Ve výbavovém stupni Comfort Top ho teď pořídíte za akčních 949.000 korun (standardní cena činí 1,1 milionu), přičemž k němu dostanete i parkovací senzory vpředu a vzadu, včetně parkovací kamery, navigaci, bezklíčový vstup, sledování mrtvého úhlu nebo vyhřívaná přední sedadla.

Stupeň Prestiege Top stojící v současné akci 1.059.900 korun dále přidává kožené čalounění, 18palcová kola nebo elektricky ovládané víko kufru s funkcí otevírání pomocí pohybu nohy.

F Sport Plus pak znamená motorizaci UX 250h E-Four, což znamená kombinaci hybridního ústrojí s pohonem všech kol. Výbavu doplní elektricky nastavitelná sportovní přední sedadla a další sportovní doplňky. Čtyřkolku je možné dále pořídit pro verzi Luxury, čítající dále prémiový audiosystém Mark Levinson s 13 reproduktory, kožené čalounění, ventilování předních sedaček, vyhřívaný volant, head-up displej nebo elektronický kartový klíč.

Lexus UX – technická data a české akční ceny
Verze200 FWD250h FWD250h E-Four
Zdvihový objem [cm3]198719871987
Největší výkon [kW/min]126/6600107/6000107/6000
Točivý moment [N.m/min]205/4800180/4400180/4400
Výkon elektromotoru [kW/min]-8080
Výkon hybridní soustavy [kW/min]-130130
PřevodovkaCVTe-CVTe-CVT
Max. rychlost [km/h]190177177
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,28,58,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,6-5,84,1-4,34,5-4,8
Cena Elegance [Kč]799.000--
Cena Comfort Top [Kč]-949.000-
Cena Prestiege Top [Kč]-1.059.000-
Cena F Sport Plus [Kč]--1.129.000
Cena Luxury [Kč]--1.279.000

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Hammunasakra
HNUX
Hammunasakra
| 22. 11. 2018
Tak teď si odhalil filozofii Lexusu [odkaz] [odkaz] :-)

Viz já 10:36 my se ale nebavíme o čtyřválcový naftě žejo = místo který Lex nabízí benzín hybrid = a ostatní se přizpůsobujou jemu = včetně Audi ;-)

Realita milionů levnejch za prémii vydávanejch pleček s tříválcema a levnou technikou podvozku atd. prodávanou kvůli lepšímu balícímu papíru za prémii = a k nim miliony mainstremovejch zákazníků = to je prostě realita D3
Avatar - Emel
HNUX
Emel
| 22. 11. 2018
To jsou kecy, Jaguár úplně stejně prodává XE s čtyřválcovou naftou jako BMW nebo Audi, jen jim to lidi tolik nekupujou.

PS: Ten Lexus je typickej:

Scénář ovšem načrtla umělá inteligence, konkrétně systém Watson společnosti IBM. Ten prohledal úspěšné reklamy na luxusní auta za posledních patnáct let a vybral z nich několik společných bodů, ze kterých vytvořil základní osu scénáře.

A přesně tak staví Lexus prémiová auta - podívá se, co dělalo Audi posledních patnáct let, a podle toho to nabouchají ;-)
Avatar - Hammunasakra
HNUX
Hammunasakra
| 22. 11. 2018
Správně Jag je úplně normální prémie :-)

Maserati = je úplně normální prémie

Lexus = je úplně normální prémie [odkaz]

D3 miliony aut a motorizaci mainstream = včetně milionů mainstreamovejch zákazníků ;-)
Avatar - Emel
HNUX
Emel
| 22. 11. 2018
Jaguar je úplně normální prémie, nenabízí nic, co by D3 neuměla. Jen nenabízí celé spektrum a neprodává se tak dobře.

Maserati je trošku jiný příběh, to je historicky značka o level exkluzivnější než prémiovky.
Avatar - Hammunasakra
HNUX
Hammunasakra
| 22. 11. 2018
To sou = nechrlej malý modely s tříválcema apod. ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku