Lexus v Ženevě 2007
Lexus IS-F
Prvním z nich je sedan střední třídy IS-F, který se stejně jako v Detroitu představil oficiálně pouze jako studie, je ovšem více než pravděpodobné, že se jedná o finální podobu. A stylisté i technici se na něm pěkně vyřádili. Kapota je výrazněji vystouplá, aby se pod ni vešel vidlicový osmiválec o objemu 5,0 l. Ten bude poskytovat výkon přes 300 kW (400 k) a točivý moment 500 Nm. Lexus jej zkombinoval s osmistupňovým automatem, jehož prostřednictvím budou poháněna zadní kola. Vůz by měl zvládnout stovku za 4,9 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na 270 km/h.
Lexus LF-A
Absolutním vrcholem efkové řady se stane v někdy v horizontu dvou až tří let luxusně sportovní kupé kategorie GT, které vzejde z konceptu LF-A (v Ženevě má evropskou premiéru) a patrně se od něj už nebude nijak výrazně lišit. LF-A by mělo být vybaveno vidlicovým desetiválcem, jenž by měl poskytoval z objemu menšího než 5,0 l výkon více než 500 koní. Maximální rychlost vozu by měla přesáhnout 320 km/h.
Lexus LS 600h
Do zcela opačného konce nabídky značky zamířil model Lexus LS 600h. Hybridní vrchol nabídky značky kombinuje elektromotor s vidlicovým osmiválcem 5,0 l (vychází z motoru 4,6 l, byl mu zvýšen zdvih). Celé ústrojí disponuje výkonem 327 kW (445 k) a to při udávané kombinované spotřebě 9,5 l na 100 km. Kromě hybridní technologie disponuje tento model i ostatními hi-tech specialitami známými z běžné verze LS 460. V nabídce se objeví také verze s o 120 mm prodlouženým rozvorem LS 600hL s celkovou délkou 5150 mm.