Lexus v Ženevě 2008
LF-A Roadster
Karoserie dlouhá 4460 mm a vysoká pouze 1220 mm je vyrobena z hliníku a karbonu. V zadní části je integrované přítlačné křídlo, které se po překročení určité rychlosti automaticky vysune. Vidlicový atmosférický desetiválec má objem „menší než 5,0 litru“ a výkon přesahuje 500 koní (368 kW).
Pro uspořádání pohonného ústrojí byla zvolena koncepce transaxle. Za dvacetipalcovými koly, která obouvají pneumatiky o rozměru 265/35 R20 vpředu a 305/30 R20 vzadu, se ukrývají vrtané kotouče s průměrem 360 mm vpředu, respektive 345 mm vzadu. Maximální rychlost je větší než 320 km/h.
Lexus zdůrazňuje univerzálnost LF-A pro jízdu na okruhu i v každodenním provozu.
IS-F
Prvním produkčním zástupcem řady F je supersportovní sedan IS-F. Písmeno F značí „fast“ (angl. rychlý), což dokazuje čas zrychlení z 0 na 100 km/h 4,7 s a rychlost omezená na 270 km/h. Osmiválcový motor o objemu 5,0 litru dosahuje nejvyššího výkonu 311 kW při 6600 ot./min, točivý moment má maximum 505 Nm při 5200 ot./min. Zadní kola jsou poháněna přes osmistupňovou automatickou převodovku.
Prodej v Česku by měl být zahájen na jaře.