Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Manhart MH4 GTR II
Manhart MH4 GTR II
Manhart MH4 GTR II
Manhart MH4 GTR II
30 Fotogalerie

Manhart MH4 GTR II: Extrémně upravené BMW M4 má 702 koní

Německý úpravce Manhart Performance představuje extrémní přestavbu BMW M4. Jmenuje se MH4 GTR II.

Římská číslice II v názvu odkazuje na předchůdce, kterého Manhart stavěl z M4 minulé generace F82. Číslo tedy samozřejmě označuje, že jde už o nástupce odvozeného od G82.

Zajímavé také je, že německá společnost novinku prezentuje v podobě vycházející z M4 v nejostřejší verzi CSL, tedy vcelku drahé limitky, jejíž výroba je omezena na 1000 exemplářů. Manhart však přestavbu na MH4 GTR II nabízí i majitelům M4 Competition.

Video placeholder
BMW M4 CSL • BMW M

Auto už na pohled zaujme karbonovým body kitem a barevným provedením, které kombinuje černý lak karoserie s výrazně kontrastními červenými detaily. Body kit zahrnuje 18 dílů, mezi nimi například splitter, novou přední kapotu, nástavce prahů, masivní zadní difuzor nebo zadní spoiler.

MH4 GTR II stojí na černých 20palcových kovaných kolech od Yido Performance, obutých do pneumatik o rozměru 275/30 vpředu a 295/30 vzadu. Úpravce si také pohrál s podvozkem - vůz má nižší světlou výšku a nastavitelné pružiny H&R. Dále Manhart nabízí vylepšení brzd. A to má varianta CSL standardně brzdy karbon-keramické...

V interiéru pak najdeme karbonová skořepinová sedadla, čtyřbodové bezpečnostní pásy, ochranný rám nebo helmu, kdyby si majitel chtěl vyrazit na okruh na track days. Přilba je mimochodem také vyrobena z uhlíkových vláken.

A motor? Dvěma turbodmychadly přeplňovaný třílitrový řadový šestiválec hlavně díky softwarové úpravě poskytuje maximální výkon 516 kW a nejvyšší točivý moment 880 Nm, což představuje solidní nárůst oproti standardním a už tak působivým parametrům jednotky v M4 CSL. V CSL šestiválec dává 411 kW a 650 Nm. Dynamické schopnosti bohužel firma Manhart neprozradila. Zato se pochlubila vlastním výfukovým systémem.

Zatím neznáme ani cenu přestavby.

Video placeholder
Martin Vaculík, upoutávka na Premium • Auto.cz