Manhart vytunil Porsche 911 GT2 RS spoustou karbonu. Může mít až 945 koní
Tuningový specialista na bavoráky se věnuje i dalším německým značkám. Právě představuje novou úpravu pro zatím nejnovější Porsche 911 GT2 RS.
Zatím nejnovější Porsche 911 GT2 RS je jedním z nejrychlejších aut na legendárním Nürburgringu. Automobilka s ním ovládla rekordní čas už v roce 2017, ale když jí následně rozdrtily konkurenční značky Lamborghini a Mercedes-Benz, rozhodla se jednat. Se zkušenými inženýry z Manthey Racing vyvinula novou speciální úpravu a znovu se dostalo do čela. Až po třech letech jej znovu překonal Mercedes-AMG s hybridním hypersportem One.
Manthey Racing je díky rekordu na Nürburgringu nejslavnějším úpravcem Porsche 911 GT2 RS na základech „aktuální“ (zatím nejmodernější) generace 991.2. To však neznamená, že by se o vrcholnou „devětsetjedenáctku“ nezajímali ostatní tuneři. Německá společnost Manhart Performance, specializovaná zejména na značku BMW, právě odhaluje svou kreaci a překvapivě se drží při zemi.
Nová úprava se oficiálně jmenuje Manhart TR 700 II a tuner ji nabízí se třemi pakety pro zvýšení výkonu, ale tento světle modrý kousek si jej ponechal na továrních hodnotách. I nadále má dvěma turbodmychadly přeplňovaný 3,8litrový plochý šestiválec o 515 kW (700 koních) a 750 newtonmetrech. Standardně má sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku PDK a pohon zadních kol. Pokud by však další zájemce lákalo zvýšení výkonu, GT2 RS umí Manhart naladit až na 705 kW (945 koní).
Majitel tohoto kousku se rozhodl hlavně pro designová a aerodynamická vylepšení, tudíž dostal nový bodykit se spoustou karbonových dílů. Skládá se z předního splitteru, dodatečných přívodů vzduchu, spoileru nebo zadního difuzoru. Novým prvkem jsou i typická kovaná kola Manhart Concave One o rozměrech 21“ vpředu a 22“ vzadu. Manhart Performance však neuvádí cenu úpravy.