Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Maserati Alfieri: Produkční verze bude úplně stejná jako koncept

Michal Fokt Michal Fokt 23. 6. 2014
11
11
Zobrazit náhledy (11)
Maserati Alfieri Maserati Alfieri Maserati Alfieri Maserati Alfieri Maserati Alfieri Maserati Alfieri
Italové jsou spokojeni s tím, jaké reakce vyvolala studie Alfieri a pošlou ji do výroby takovou, jakou ji vidíte na fotkách.

Koncept Maserati Alfieri určitě patřil k nejhezčím exponátům letošního ženevského autosalonu, byť se světu ukázal v dost nenápadném modrošedém laku. Od počátku bylo také jasné, že zdaleka nepůjde jen o studii, postavenou kvůli letošním oslavám sta let existence značky, Alfieri je předobrazem modelu GranSport, jenž by se měl už příští rok stát nosným sportovním modelem značky, zahrnující jak kupé, tak kabriolet, jenž v nabídce automobilky nahradí současné GranCabrio.

Oproti dosavadnímu GranCabriu, respektive GranTurismu bude GranSport menší, lehčí a lacinější a nástupce typu GranTurismo, jenž přijde až v roce 2018, se stane velkým luxusním kupé, zacíleným přímo na třídu S od Mercedesu.

Krásných konceptů už jsme ovšem viděli spousty a nezřídka neměly s nakonec s realitou mnoho společného. To by však neměl být případ Alfieri, šéf designu koncernu Fiat Lorenzo Ramaciotti prozradil portálu Piston Heads, že "pokud vedle sebe postavíte koncept a produkční model, bude nemožné vidět rozdíly", což znamená, že GranSport bude se studií prakticky identický a to je rozhodně dobrá zpráva.

Ramaciotti současně řekl, že sériový model bude skutečné sportovní auto s interiérem o velikosti Porsche 911 nebo Audi TT. To je trošku překvapivé, protože kabina TT a 911 se od sebe velikostně docela liší, nicméně Lorenzo chtěl patrně upozornit na skutečnost, že oproti modelů, GranTurismo a GranCabrio bude Alfieri/GranSport o poznání menší. Předpokládá se, že Alfieri dostane pohon zadních i všech čtyř kol, jenž zabezpečí výhradně přeplňované šestiválce s výkony 410 k (301 kW), 450 k (331 kW) a 520 k (382 kW).

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

masaker
ronick
| 25. 6. 2014
Prostě takovej JaGr >:D
masaker
Pacho69
| 24. 6. 2014
Amen :-!
Bože, jak si toper vždycky dá záležet, aby těch pár blábolů zabralo celou stránku.
masaker
webpaja
| 24. 6. 2014
Už ti to vysvětlil ne? Nemůžeš navěky věků zůstat u plakátů, kamaráde! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Bubáq
A tak to má být.
Bubáq
| 24. 6. 2014
... snad jen přístrojovka by se mohla změnit: tahle futuristická je dost málo sportovní, jakoby chtěla izolovat řidiče od auta (sportovní řidič má rád informace snadno na očích a nesnáší makání po dotykových obrazovkách :-)
Avatar - 3_diamanty
masaker
3_diamanty
| 24. 6. 2014
podla mna je aston inde.... aj cenou ;-)

4,7 V8 s 338 kw bude idealny super k jaguaru f type... 5.0 V8 R-ko od jaguaru so 404 kw dokonca toto maserati zrejme v pohode vyprasi v maximalke aj v zrychleni.... uvidime pockajme si..... jag ale nezvykne prehravat :yes:

v tejto triede az tak nejde o rozmery a razvor... v tejto triede sa uz skor hra na exkluzivitu ..... ja maserati radim na uroven jaguaru a porsche....

aston je uz podla mna kdesi vyssie a teda na urovni lamba bentley a ferrari....

nieco na podrazdenie chutovych buniek jaguaristov: [odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku