Maserati v Ženevě 2007
Pro pohodlnější vyznavače rychlého stylu přichází už druhá verze Quattroporte bez řadicí páky – tentokrát s plnohodnotným automatem.
GranTurismo
Téměř 4,9 m měří nejnovější Maserati, které nahradí na pozici rychlého a pohodlného GT model Coupé. Jemné křivky, které se inspirovaly ve studii Birdcage, skrývají potentní osmiválec 4,2 l o výkonu 298 kW (405 k) při 7100 ot. a kroutícím momentu 460 Nm při 4750 ot., spojený s inteligentní samočinnou šestistupňovou převodovkou, schopný rozjet GranTurismo z klidu na stovku za 5,2 s a pokračovat až k 285 km/h. Standardní 19“ kola bude možné nahradit dvacítkami, rozložení hmotnosti činí 49:51. Novinkou je plnohodnotný prostor pro dva dospělé vzadu, největší ve své třídě. Nechybí kůže Poltrona Frau a celá paleta nejmodernějších prvků výbavy.
Quattroporte Automatica
Evropskou premiéru si odbyla detroitská novinka – luxusní limuzína Quattroporte Automatica s šestistupňovým automatem ZF, jehož pokročilá řídicí elektronika nezhoršuje jízdní výkony ani spotřebu, zato však šetří řidiče nemístné námahy s mechanickým řazením a hnací agregát od rázů z nešetrného řazení. Pohodlní řidiči tak budou mít na výběr mezi robotizovanou skříní DuoSelect a klasickým automatem se sametovými změnami stupňů.