Maybach 57 a 62: Facelift pro stuttgartskou limuzínu
Omlazený Maybach se liší hlavně upraveným designem přední části. Nová, vyšší maska chladiče protažená do tvaru písmene V zachovává tradiční svislé dělení. Standardní model 57 a 62 má dvacet svislých příček, speciální série 57 S a 62 S má dvanáct zdvojených příček. Pod maskou se nachází upravený horizontálně dělený nárazník s diodovými pásy pro denní svícení.
Nový je také tvar zpětných zrcátek, podobný aktuálním modelům Mercedes-Benz. Koncová světla mají tmavší krycí sklo, pod nimi se nachází nová chromovaná lišta. Další lišta, umístěná na víku zavazadlového prostoru nad registrační značkou je po faceliftu masivnější. K dalším změnám exteriéru patří nový design 20palcových kol a nový odstín laku Bahamas Blue.
Také v interiéru se objevuje několik novinek. Na opěradlech sedadel se nově nachází stříbrné cedulky s nápisem Maybach Manufaktur. Na přání je obšití sedadel zdobeno malými krystaly Swarovski. Mezi zadními sedadly také může být flakon s atomizérem, který provoní interiér luxusním parfémem. Tento doplněk se dosud dodával jen do limitované edice Maybach Zeppelin. Novinkou je i 19palcová obrazovka, na přání instalovaná v sérii 62. Bezdrátové spojení zajišťuje WLAN router a připojení k mobilním sítím HSDPA, UMTS a EDGE.
Maybach také nezapomněl na vylepšení motorů. 5,5litrový osmiválec se dvěma turbodmychadly posílil v modelech 57 S a 62 S o 13 kW na 463 kW. Kombinovaná spotřeba se současně s tím snížila z 16,4 na 15,8 l/100 km. U verzí 57 a 62 zůstává výkon motoru zachován na 405 kW, spotřeba klesla o 0,9 l na rovných 15 l/100 km. Součástí úprav motoru je také splnění emisní normy Euro 5 a americké LEV2.
Automobilka také nově nabízí záruku v délce trvání až 8 let nebo 200.000 km.