Maybach v Paříži 2008
Landaulet
První kusy auta s cenou 900 tisíc Euro budou dodány ještě letos na podzim.
Dříve oblíbený typ karoserie landaulet má nad prostorem řidiče pevnou část, stahuje se jen střešní panel nad zadními sedadly, rámy dveří jsou taky pevné. Jedná de facto o polokabriolet, který má výbornou tuhost karoserie a poskytuje cestujícím dostatek soukromí. Stáhnutí plátěné střechy trvá méně než 20 sekund, při překročení rychlosti 70 km/h se vysune deflektor.
Model s otevřenou střechou je odvozen od Maybachu 62 S, který je nejrychlejší limuzínou současnosti. Motor 6,0 V12 se dvěma turbodmychadly byl vyvinut ve spolupráci s divizí AMG. Nejvyšší výkon je 450 kW při 4800-5100 ot./min, točivý moment vrcholí 1000 Nm mezi 2000 a 4000 ot./min. Na každém motoru je tabulka s podpisem technika, který ho ručně sestavil.
Karoserie byla vyztužena, aby chybějící střešní díl negativně neovlivnil jízdní vlastnosti a komfort. Boční silueta zůstává ale touto úpravou nedotčena. Uvnitř se nachází dvě oddělená komfortní sedadla, plně elektricky nastavitelná, s nastavitelnými vzduchovými polštáři v opěradle a s masážní funkcí.
Vysokou míru luxusu podtrhují použité materiály. V interiéru se nachází zlacené ozdobné prvky a několik částí je vyhotoveno z vzácné indické žuly. Klimatizace je tvořena dvěma oddělenými systémy – zvláštní pro přední část a zvláštní pro zadní sedadla.
V rámci standardní nabídky budou na výběr tři barvy karoserie (Antigua White, Baltic Black a Nevada Silver), dále tři druhy kůže a dvě provedení dekoru – buď dřevo s černým piano lakem a karbon, nebo antracitový dekor. 20palcová kola s pneumatikami 275/45 mohou být lakována v barvě vozu, nebo vyleštěna do vysokého lesku.
Kromě bohaté standardní výbavy si zákazníci mohou bez příplatku vybrat mnoho nadstandardních prvků včetně barevných kombinací z dalších modelů Maybach. Připlácet se bude jen za ryze individuální požadavky jako barva laku přesně podle přání budoucího majitele, speciální zpracování kůže nebo obložení interiéru z kamene.