Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda 3: Modernizovaný model 2017 přichází, zatím jen do Japonska

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 14. 7. 2016 • 00:29
31
141
Zobrazit náhledy (31)
Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3 Mazda 3
Mazda přichystala drobnou modernizaci kompaktní řady 3. Spíš než na design se zaměřila na techniku.

Kompaktní Mazda 3 třetí generace (na domácím trhu nese název Axela) zůstává autem se sportovním nádechem, nabídka dvou karosářských variant, pětidveřového hatchbacku a tříprostorového čtyřdveřového sedanu se nemění. Úpravy zvenčí jsou naprosto minimální, omezují se na spodní části nárazníků a jinou grafiku koncových světel. Proč radikálně přepracovávat něco, co funguje?

V Evropě se objeví se zážehovými motory Skyactiv-G 1,5 l/74 kW a 2,0 l ve verzích s 88 a 121 kW

Technickou novinkou je G-Vectoring Control (GVC), rozdělování točivého momentu na každé kolo. Zlepší pochopitelně ovladatelnost aut za jakýchkoli jízdních podmínek. Diesely Skyactiv-G 1,5 l/77 kW a 2,2 l/110 kW mají zlepšenou odezvu na pedál plynu a snížené vibrace.

Benzinové patnáctistovky bude možní koupit pouze se šestistupňovým manuálem, automatická převodovka zde chybí, stejně jako v případě většího přeplňovaného vznětového motoru. Sedan pak oželí nejvýkonnější zážehový dvoulitr.

V interiéru najdeme barevný head-up displej, řidič má tak nejdůležitější jízdní informace přímo před sebou a může věnovat pozornost tomu, co se děje na silnici. Nová trojka dostane dopředu také adaptivní LED světla, která neoslní protijedoucí vozidla a v noci lépe vidí. Předcházení kolizím Smart City Brake Support už nevyužívá laseru, nýbrž přední kamery, detekuje ostatní účastníky silničního provozu, nově včetně chodců.

Zatím není jasné, kdy Mazda modernizovanou řadu 3 do Evropy uvede, informaci si nechává pro sebe. Nejbližší velkou automobilovou přehlídkou je ale logicky Paříž...

Témata
19. 7. 2016 19:30
Vyhřívaný volant
Mě na faceliftu nejvíc štve, že bude mít nová trojka vyhřívaný volant :-( Teda štve mě, že ho nemám >:D
19. 7. 2016 19:24
Re: Vlastní zkušenost
Taky mám 121kW a taky 7,2 l dlouhodobou spotřebu a to jezdím primárně město. Co se týká toho objemu nádrže, tak to jste mě fakt dostali. Taky jsem myslel, že má objem 40 (max. tak 42 litrů) >:D Jinak pokaždé co tankuji plnou, tak jakmile pistole vypne, vychrstne mi z tama benzn a poteče mi to celý vnitřek pod víkem. Nemáte na to nějaký fígl? >:D
Avatar - CommonUser
15. 7. 2016 22:48
Re: Automat + 118 kW
Na co naftu ?

[odkaz]

Toto uklepane, hlucne, smradlave auto, ked mozes mat toto:

[odkaz]

Avatar - CommonUser
15. 7. 2016 22:38
Re: Facelift netreba, motory áno
Je to marne ... je to marne ... je to marne
I slepota je dar bozi, ze ....
15. 7. 2016 22:30
Re: Facelift netreba, motory áno
Maximální točivý moment (Nm/ot. za min.) 252/4800

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud