Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mazda5 po faceliftu se nyní v ČR prodává od 560.900,- Kč

2. 6. 2009
40
11
Zobrazit náhledy (40)
Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5 Mazda 5
Mazda nedávno lehce modernizovala své MPV s číselným označením „5“, a to má nyní na českém trhu první cenu 560.900,- Kč. Nejlevnější turbodiesel je o 70 tisíc Kč dražší.

Nemožnost individualizace Mazda u modelu Mazda5 kompenzuje širokou nabídkou hned šesti úrovní výbavy. Základní CE má jako jediná pětimístný interiér s posuvnými sedadly ve 2. řadě, dále je vybavena mimo jiné manuální klimatizací, rádiem s CD přehrávačem, elektrickým stahováním předních oken, stabilizačním systémem DSC a šesti airbagy.

Druhá výbava TE přidává automatickou klimatizaci, ovládáním rádia na volantu, kůží ošitý volant a hlavici řadicí páky, bederní opěrku na sedadle řidiče, zpětná zrcátka a dveřní kliky v barvě karoserie, elektrické stahování zadních oken a třetí řadu sedadel se dvěma sedadly sklopnými do podlahy. TX má dále navíc přední mlhovky, litá 15palcová kola místo ocelových, tempomat, palubní počítač a dešťový a světelný senzor.

Od výbavy TX Plus se mění výběr motorů – místo benzinové 1,8i se dodává 2,0i a turbodiesel je dostupný ve své silnější 105kW verzi. Výbava obsahuje navíc Bluetooth hands-free, elektricky posuvné zadní boční dveře, měnič na 6 CD a 16palcová kola. Vrcholem je provedení GTA s koženým čalouněním, vyhříváním předních sedadel, bezklíčovým vstupem, xenonovými světlomety, 17palcovými koly a sportovními doplňky interiéru. GTA Navi ještě přidává DVD navigaci a parkovací kameru.

Mazda5 - ceny na českém trhu
Motor1,8i2,0i2,0 MZR-CD2,0 MZR-CD
Převodovka5M6M (5A)6M6M
Zdvihový objem [cm3]1798199919981998
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]85/5300107/650081/3500105/3500
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]165/4000185/4000310/2000360/2000
Max. rychlost [km/h]182194 (186)177196
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,310,2 (12,4)13,911,0
Komb. spotřeba [l/100 km]7,67,9 (8,3)6,16,1
Cena CE 5m [Kč]560.900,--630.900,--
Cena TE [Kč]595.900,--665.900,--
Cena TX [Kč]633.900,--703.900,--
Cena TX Plus [Kč]-713.900,-
(749.900,-)
-783.900,-
Cena GTA [Kč]-793.900,--863.900,-
Cena GTA Navi [Kč]-868.900,--938.900,-

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Rozpaky?
Deadlift
| 3. 6. 2009
"Ziadny iny minivan nema jazdne vlastnosti osobneho auta" asi znas jen tu Mazdu5, jizdne je lepsi Ford C-MAX nebo vetsi S-MAX.

"zdedil je podvozok", ne, prave naopak Mazda5, Mazda3 nebo male Volva maji platformu toho Fordu "platforma C1", puvodem Focus (Mk1 a 2)/Focus C-Max.
Avatar - majki
Rozpaky
majki
| 2. 6. 2009
Ver, ze pokud jsi cestovatelsky typ, tak auto nizsi stredni opravdu ne (samozrejme vim, ze Cesky lid neni financemi tak obdaren jako zapadni sousede), to uz spis opravdu konkuruje Mazda6 Wagon apod., nicmene petka ma sve kouzlo prave kvuli bocnim posuvnym dverim, prostoru nad hlavou atd. Sve zakazniky si nasla a najde ;-)
Avatar - white label
Rozpaky
white label
| 2. 6. 2009
Pro tu (2+2) vyhovuje i běžný kompakt typu Ma3, Focus, Golf, nebo jejich kombi verze, příp. Octavia apod.
Avatar - majki
Rozpaky
majki
| 2. 6. 2009
Prave preto som hovoril o 4-clenne.
Rozpaky
Klaudius
| 2. 6. 2009
Ja mám 5-člennú rodinu. Do Mazdy 5 tri decká v sedačkách dozadu neposadím, v tejto disciplíne ju na hlavu porážajú Scenic aj Picasso.