Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mercedes-Benz S: Nové informace k modelu W222

Michal Fokt
Diskuze (5)
Představení nové generace nejluxusnějšího Mercedesu, jenž má částečně nahradit i zaniklý Maybach, se blíží a na světlo se dostávají nové informace a špionážní fotografie. Pojďte se podívat, co je nového.

Automobilka Mercedes-Benz oficiálně představí netrpělivě očekávaný nový vůz třídy S s kódovým označením W222 už 15. května na speciální akci v Hamburku a je pochopitelné, že už začíná prosakovat spousta informací. Ať už je to nedočkavostí těch, kteří o autě už něco vědí nebo se jedná přímo o promyšlenou strategii výrobce.

Co se dieselových verzí týče, ty zatím zůstávají neupřesněny, dobře informované zdroje ale vědí něco málo o benzinových motorizacích. Nabídka začne verzí S 350 Bluetec s výkonem 192 kW, vyšší specifikace ponese označení S 400 Hybrid a bude mít 243 kW, zatímco vrcholem civilních verzí se stane S500 s výkonem 324 kW. Později bude nabízeno S 500 také se 339 kW a dojde i na plug-in hybrid S500 s výkonem 265 kW. Nabídka variant AMG bude tvořena klasickou S 63 AMG s výkonem 426 kW, kterou doplní S63 AMG 4Matic se 436 kW a vrcholem škály přicházející třídy S bude v roce 2015 provedení S65 AMG V12 Biturbo se 485 kW.

Samozřejmostí se stanou verze Long, které budou mít délku mezi 5,45-5,50 m a modely značky Maybach nahradí v roce 2015 ještě o další kousek natažené verze Mercedes-Benz Pullman. Asi vás (ne)překvapí, že také třída S dostane svou verzi sedanu se siluetou kupé, Mercedes tedy bude mít v nabídce po CLS a CLA ještě jeden podobný model, to už se ale bavíme o roce 2016. Na technice W222 vznikne také velké luxusní kupé a kabriolet.

Jak můžete vidět ve fotogalerii, unikly také další snímky superluxusního interiéru a dole se můžete podívat do skladu už vyrobených W222. Můžete tím pádem už začít přemýšlet, jestli bude stát za to, být jedním z prvních majitelů tohoto auta, zvlášť když už nás dělí od premiéry jen necelé dva týdny. Mercedes by měl otevřít objednávky na novou třídu S už 20 července.

Michal Fokt
Diskuze (5)
Avatar - Pekelná Micinka
6. 5. 2013 23:32
S-vesmír
Kombinace LZ-129 a NCC-1701B má něco do sebe. ;-)
Avatar - AUDIRS6
6. 5. 2013 19:12
Vitajte v dobe kamennej
toto asi ako prve zasvieti na tych displejoch pred vodicom, ked si usadne na svoju sedacku a pozrie sa na tu jaskynu pred seba 8-s >:D
tych nepodarenych detailov na "vlajkovu lod" Medveda je tu ale viac: napr. ten prapodivne "fordovsky" vypadajuci volant ( Mondeo pred FL ), krytky reprakov...
hmm, kaslem na to, aj tak ma tu miestny antikoncernisti uz ukrizuju :-!
...i ked vela detailov je vyslovene peknych, celkovy dojem na mna toto S-ko neurobilo taky, ako napr. predminula generacia - to je ta, ktora este nemala tie blatniky ala Ford Focus - keby niekto nevedel ;-)
6. 5. 2013 17:48
Re: v222
I končící S500 má přeplňovaný motor.
6. 5. 2013 15:06
Diesely a benzíny
Prosím opravte si článek:
Soubor opatření pro snižení emisí zejména NOx (i spotřeby) zážehových motorů se jmenuje BlueTEC (tj. 350 BlueTEC bude jezdit na motorovou naftu, ne na benzín).
Díky.
Avatar - vabis
6. 5. 2013 14:56
v222
Zase jsou ty monitory pro zadní cestující přilepeny tak burzovně mezi opěrku a opěradlo, zase tak vystupují. To je takový problém aby byly zaintegrované do toho předního sedadla? :'-( Jinak auto slušné, pětikilu ten výkon krásně přifoukli (njn už není atmosféra), uvidíme jak to pojede v praxi :-) Na úzká zadní světla jsem si už zvyknul, ještě zbývá ten horní svažující se prolis na boku a lehce asijský rukopis a můžeme si plácnout. :-) Ukažte jak to jezdí (ABC suspension), samozatmívací okna změnou plohy těch krystalů, jízda bez zásahu řidiče. Nějaké předváděné masáže nebo přifukování buřtů sedačky v zatáčkách není to hlavní.