Mercedes-Benz vs. Jaguar: Reklama na slepici potřetí
Reklama se slepicí propagující výhody aktivního podvozku Magic Body Control u Mercedes-Benzu S a její parodie od Jaguaru, která na originál vtipně navazuje a tvrdí, že je tento německý technický prvek sice dobrý nápad, ale v Anglii raději preferují reflexy šelmy, vyvolala další reakci. A ta logicky přišla od Mercedes-Benzu.
Marketingové oddělení německé značky přispěchalo s překvapivě smířlivou odpovědí na záležitost „Jaguar vs. slepice“, přičemž ani tahle nepostrádá nadhled a zmíněný vtip. V novém spotu se tvrdí, že reflexy šelmy nejsou dostatečně rychlé, zvláště když přijde na bezpečné zastavení vozu, a to že je důvod, proč musí vozy Mercedes-Benz používat v krizových situacích brzdový systém Pre-Safe, jinak by pravděpodobně došlo k nárazu do Jaguaru. A tohle tvrzení podpořili fotografií na firemním facebooku.
Nám tohle kočkování a špičkování přijde docela vtipné, ale nevíme, jestli a jak dlouho případně bude ještě pokračovat. Na tahu je nyní Jaguar…