Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi Galant: facelift pro modelový rok 2009

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
Japonská automobilka se třemi diamanty ve znaku na autosalonu v Chicagu představuje modernizované provedení svého čtyřdveřového sedanu určeného pro severoamerický trh, který se zde vyrábí a prodává pod jménem známým i v Evropě.

Mitsubishi Galant pro modelový rok 2009 přichází s přepracovaným designem přídě, kde je použita nová kapota motoru, nárazník s maskou chladiče i hlavní světlomety. Na zádi je nové víko zavazadlového prostoru s integrovaným třetím brzdovým světlem, přepracovaný nárazník a nové světlomety. V interiéru se modernizace odrazila pouze v použití kvalitnějších materiálů.

Zákazníci si nyní budou moci vybírat ze čtyř verzí, lišících se mimo jiné pohonnými jednotkami a výkony. Provedení ES a Sport Edition jsou vybavena čtyřválci a pro verze Sport a Ralliart je připraven šestiválec se stejným objemem, ale rozdílným naladěním výkonů. Standardní převodovkou pro všechny modely je automatická Sportronic®, která má pro čtyřválce čtyři stupně a pro šestiválce disponuje pěti stupni.

Zážehový čtyřválec, kterým jsou vybaveny modely ES a Sport Edition, disponuje objemem 2,4 litru a má výkon 118 kW (160 k). Verze Sport je vybavena šestiválcem do V o objemu 3,8 litru s výkonem 169 kW (230 k). Nejvýkonnější verzí je Ralliart, jehož šestiválec má výkon 190 kW (258 k) při 5700 ot./min. a točivý moment 350 Nm při 4500 ot./min. V nejsilnějším provedení dokáže Galant akcelerovat z 0 na 96 km/h za 6,0 s.

Pro všechny verze je připravena bohatá nabídka základního i příplatkového vybavení a například verze Sport Edition a Sport mají standardně automatickou klimatizaci, sedadlo řidiče stavitelné v osmi směrech, alarm, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, výkonný audio systém nebo sedmnáctipalcová litá kola. Verze Ralliart je navíc vybavena například navigačním systémem a DVD přehrávačem.

Prodej modernizovaného Galantu bude v USA zahájen koncem letošního února.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
11. 2. 2008 18:52
Re: Ach joo...
Souhlasim, vše dělaný pro Ameriku, motory s velkým objemem a nic moc výkonem, automatický převodovky, nevýrazný krabicoidní vzhled (skoro až Made in Korea ranných 90 let).
Kde je ten sportovní design Galantu... asi v prachu prérie :-)
Avatar - skejpa
11. 2. 2008 10:56
Re: Tak ti nevím
jj presne. je to krizenec americkeho a korejskeho designu. oproti puvodnimu starymu galantu je tohle jen designovy odvar...
Avatar - MajoThePuk
11. 2. 2008 10:02
Re: No toto
Vidis, preto ja neranajkujem aby sa mi nieco podobne hned z rana nemohlo stat ;-)
11. 2. 2008 09:08
Re: Ach joo...
Asi tak nějak...interiér je racionální Mitsubishi, tam je to pro Evropana v pořádku, ale exteriér se americky do široka šklebí. Podoba nového Lanceru ale dává reálný předpoklad, že Mitsubishi je schopné i Galanta přepracovat podle evropských zvyklostí. Pokud teď bude Lancer v Evropě úspěšný, nevylučoval bych to. Sledujete někdo Mitsubishi a můžete nám sem napsat, jestli se případně nějaká evropská verze Galanta plánuje? A nějaké další motory k těm 3, které Mitsubishi nasadilo na úvod do civilního Lanceru?
Avatar - MajoThePuk
11. 2. 2008 08:05
Ach joo...
Ta Amerika je strasne specificky trh...ten dizajn a tie hrany by som este prekusol aj ked Galant vzdy posobil sportovejsim dojmom a teraz je to viac o elegancii, konecne ma pekny interier, ale...tie motory a prevodovky su cista amerika..ani pes by po nich tu nestekol. Hold amerika je amerika ;-\