Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mitsubishi Outlander nyní i na LPG

Jan Mička Jan Mička 7. 10. 2013
15
Mitsubishi rozšiřuje nabídku vozů s pohonem na LPG. Po crossoveru ASX přišel na řadu nejnovější Outlander.

Možnost přestavby na LPG se týká Outlanderu s motorem 2.0 MIVEC. Ten je k dispozici pouze v základní výbavě Intense, s pohonem předních kol a manuální pětistupňovou převodovkou za 550.000 korun. Samotná přestavba na alternativní pohon stojí 33.900 korun.

Komponenty LPG sady vyrábí společnost Lovato. Kompletní záruka výrobce přitom zůstává zachována. Vzhledem k současným cenám benzinu se odhaduje návratnost investice za 30 až 40.000 ujetých kilometrů. Podle automobilky se provozní náklady sníží zhruba na polovinu.

Vzhledem k současnému ceníku Mitsubishi Outlander se přestavba na plyn oproti koupi naftové varianty stále vyplatí. Nejlevnější verze s motorem 2.2 DI-D (110 kW) totiž stojí minimálně 680.000 korun. Vůz je však již v základu vybaven pohonem všech kol a manuální šestistupňovou převodovkou.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

LPG nebo CNG
PKSPKS
| 9. 10. 2013
Oktanove cislo merane motorovou metodou.... Trosku som to pohladal a:
[odkaz]
"Oktanové číslo motorovou metodou je u běžných benzínů o cca 10 jednotek nižší"
Cize tych tvojich 92 oktanov z papiera zodpoveda asi 102 oktanom na stojane...
Kazdopadne ci je to 102, 105, 110 je to daleko viac ako ma benzin a je to vyuzitelne na zvysenie efektivity.
LPG nebo CNG
blacklemon4
| 9. 10. 2013
LPG nebo CNG
blacklemon4
| 9. 10. 2013
no aby si videl ze nekecam:

[url=[odkaz]

[url=[odkaz]

LPG s oktan. vislom cez 94 som este nevidel
LPG nebo CNG
blacklemon4
| 8. 10. 2013
Ak nezabudnem cez vikend tu postnem rozbor z akreditovaneho laboratoria nie z wikipedie. Kludne si zi v tom ze ma 110 oktanov :-)
LPG nebo CNG
PKSPKS
| 8. 10. 2013
[odkaz]
Tu si pozri kolko ma ten mytus. Mimochodom ten mytus aj velmi dobre funguje. Ako my vysvetlis, ze pri posunuti predzapalu na LPG to nespalovalo detonacne a na benzin hej? Asi preto, ze ten benzin mal 95 a LPG 94.
LPG uz z fyzikalneho principu je odolnejsie voci detonacnemu spalovaniu, pretoze zapalna teplota benzinu je okolo 300C, LPG okolo 500C. Takze ho mozes stlacit na vyssi tlak a teplot a nevznieti sa same.
LPG ma 110 oktanov.