Mitsubishi šetří: Na podzim vynechá autosalon ve Frankfurtu
Japonská automobilka Mitsubishi se v posledních letech dostala z hluboké krize, které přišla po úspěšných 90. letech. Revitalizace byla úspěšná, ale její výsledek je ohrožen aktuálním vývojem celosvětového trhu s automobily. Pro menší výrobce jako Mitsubishi jsou rizika vyšší, a proto hledají možnosti úspor nákladů.
Automobilka Mitsubishi volí mimo jiné cestu racionalizace účasti na velkých světových autosalonech. V lednu už vynechala detroitský autosalon a chybět bude i na podzim ve Frankfurtu nad Mohanem. Jedinou významnou prezentací v Evropě tak bude březnový autosalon v Ženevě. V Severní Americe se Mitsubishi letos soustředí na dubnový New York a prosincové Los Angeles. Samozřejmostí je pak účast na podzimní Tokyo Motor Show.
Škrty také vedly k ukončení závodního programu pro Rally Dakar. Mitsubishi se místo toho zaměří na vývoj elektrického pohonu, který bude například v Ženevě demonstrovat na konceptu i MiEV Sport Air.