Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizované Mitsubishi ASX zdražilo. Stále se však vejde pod 400.000 Kč

Jan Mička Jan Mička 12. 1. 2017
21
16
Zobrazit náhledy (21)
Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX Mitsubishi ASX
České zastoupení Mitsubishi zveřejnilo ceník modernizovaného SUV ASX. Cena je o něco vyšší než před koncem loňského roku.

Omlazené Mitsubishi ASX se ukázalo na loňském autosalonu v Paříži, mnoho designových změn však nepřineslo. Stěžejní bodem bylo přepracování přídě, která se více podobá většímu outlanderu, jinak je ale v podstatě všechno jako dříve. ASX je jedním z nejprodávanějších vozů SUV na českém trhu, s modernizací však nastalo také mírné zdražení a zjednodušení nabídky výbav.

Zatímco ještě na konci loňského roku jste mohli Mitsubishi ASX pořídit už za 369.000 Kč (1.6i MIVEC Inform), od února letošního roku, kdy začíná platit nový ceník, to bude 385.000 Kč. Výbava se přitom nezměnila – v základu dostanete sedm airbagů, manuální klimatizaci, centrální zamykání a dálkovým ovládáním, rádio s MP3, CD přehrávačem a čtyřmi reproduktory, šestnáctipalcová plechová kola nebo halogenové světlomety. Za 27.490 Kč můžete mít navigaci Pioneer s 6,1palcovým dotykovým displejem, za její větší verzi (7palcový displej) dáte 41.490 Kč. Metalíza je za 14.000 Kč a zadní parkovací senzory stojí 5.203 Kč, cena však nezahrnuje montáž.

Prostřední výbava Invite+ stojí se základním motorem 439.850 Kč, v rámci této linie se pak ještě nabízí vznětová šestnáctistovka DI-D/84 kW v kombinaci s pohonem všech kol. Stoji 598.850 Kč. V ceně je například systém stop/start, tempomat s ovládáním na volantu, kožený multifunkční volant a kožená hlavice řadicí páky, USB vstup, litá 16palcová kola, zadní parkovací senzory nebo chromovanou koncovku výfuku.

Zatímco ještě loni byla vrcholem linie Instyle+ (byla vyhrazena pouze motor 2.2 DI-D 4WD AT), od února končí nabídka linií Intense+. Také ona zdražila, nyní začíná na 518.850 Kč namísto loňských 488.850 Kč. V základu už ale máte například bezklíčové odemykání a startování, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s indikátory směru jízdy, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním, páčky pro řazení pod volantem (u verze 2.2 DI-D 4WD AT), sportovní hliníkové pedály, litá 18palcová kola, xenonové světlomety nebo zadní parkovací kameru.

Mitsubishi ASX MY17 - technická data a české ceny
Motor1.6 MIVEC1.6 DI-D2.2 DI-D 4WD
Zdvihový objem [cm3]159015602268
Válce/ventily4/44/24/4
Převodovka5M6M6A
Největší výkon [kW/min-1]86/600084/3600110/3500
Největší toč. mom. [N.m/min-1]154/4000270/1750360/1500-3750
Max. rychlost [km/h]183180190
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,511,510,8
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,05,8
Cena Inform [Kč]385.000--
Cena Invite+ [Kč]439.850598.850-
Cena Intens+ [Kč]518.850658.850686.850

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

No, nevím...
| 13. 1. 2017
Už by to chtělo nový model jako sůl. Bohu žel, tomu autu už nepomůže ani pět faceliftů.
Avatar - removed
Další nepovedený facelift předku auta !
| 13. 1. 2017
Taky s tím nemám problém. Je to kus poctivýho železa a nic jiného od toho snad ani kupec nečeká.
slabina - motorizace
| 13. 1. 2017
1,6 Mivec mám a 6ti kvalt nepotřebuje. Až do pětky jsou kvalty poskládány dobře, žádné velké nebo naopak malé rozdíly, tak akorát a šestka na dálnici určitě nechybí protože ten motor nemá krouťák aby to mělo smysl.
Upřímně nerozumím posedlosti čím víc kvaltů tím líp. Je to blbost.
Motor a převodovka jsou na tom autě vůbec to nejlepší. Nízká spotřeba dostatek síly už od volnoběhu.
Avatar - MDK
....
| 13. 1. 2017
Prej sportovní geny, STODOLA se sportovními geny, jestli chcete Mitsubishi se sportovními geny, tak si kute EVO nebo Ralliart a ne ASX jéžiš.... je to SUV a to má působit robustně a odolně, a to tento facelift splňuje.
Avatar - aproximus
pořád nic moc
| 13. 1. 2017
ani před fl to nebyl žádný krasavec. ten fl nejvíc zabíjí to pseudochromové peklo. někde holt stále platí, čím víc chromu, tím víc adidas.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku