Mugen Honda Fit Spec.D Concept
Mugen prochází v posledních měsících přeplňovaným obdobím a vybavuje své koncepty vozů Honda, které si zakládají na svých atmosférických zážehových motorech, kompresory. Kreace na bázi typu Fit (v Evropě Jazz) označená Spec.D je vybavena sériovým motorem 1.5 VTEC (není v nabídce v Evropě) o výkonu 81 kW, který Mugen doplnil kompresorem, díky němuž vzrostl výkon agregátu na 107 kW. Výhodou kompresoru je, jak známo, absence prodlevy při sešlápnutí plynu, poskytuje však výhodu zejména v nižších otáčkách, v těch vysokých je u většiny kompresorů efekt přeplňování méně výrazný.
Mugen svůj koncept dále vybavil standardním katalogovým příslušenstvím zahrnujícím vlastní osmnáctipalcová litá kola, sportovní výfuk a sání, nižší a tvrdší podvozek, sportovní sedadla, sportovní termostaty a filtry a lehce modifikován byl také volant a palubní deska.
Bohužel jde pouze o studii a tak kompresor, posílenou brzdovou soustavu ani atraktivní aerodynamický kit nelze v seznamu příslušenství Mugenu najít a pokud jde o možnost vybavit jím vozy Honda v budoucnu, tváří se Mugen prozatím odmítavě. Popravdě řečeno, podobné úpravy by určitě imagi této firmy určitě neuškodily, špičkové sportovní úpravy motorů totiž nabízí výhradně pro tovární sportovní vozy a pro běžné verze nabízí spíše optický tuning a úpravy podvozku a výfukové soustavy.