Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Neúspěšné modely: Fiat Multipla (1998-2010)

M M M M 11. 7. 2011 • 16:18
91
38
Zobrazit náhledy (91)
Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla Fiat Multipla
Aj keď vo Fiate krutým spôsobom zistili, že ich kreativita sa ocenenia nedočká, Multiplu udržali vo výrobe viac ako desať rokov.

V roku 1998 Fiatu otrnulo predávať autá, ktoré musí propagovať. Uviedli tak na trh niečo, čo budilo pozornosť aj samo - Multiplu.

Aby ale nedošlo k omylu – úvodné vety nie sú myslené ako kritika. Práve naopak! Málokto má odvahu pustiť do sveta niečo, čo má 3+3 kreslá v interiéri, a dizajn v ktorom nasleduje forma funkciu. Za originalitu ale prišiel trest.

Mainstreamový zákazník totiž nie je moc zvyknutý budiť pozornosť okoloidúcich a tak miesto svojho podpisu na kúpnu zmluvu dával inovatívnemu Fiatu radšej sarkastické prezývky.

Aj keď vo Fiate takto krutým spôsobom zistili, že ich kreativita sa ocenenia nedočká, Multiplu udržali vo výrobe (vrátane faceliftu) viac ako desať rokov.

Témata
Avatar - Stejsn
29. 7. 2011 14:46
Multipla našla docenění
až teprve když se přestala vyrábět. Bývá to tak u většiny kontroverzních aut. Mně osobně připadá jako snad nejhnusnější auto vůbec (snad kromě Citroenu Ami 6), ale jak jsem zestárnul, tak jsem spíš než exteriér začal oceňovat interiér a celkové svezení a v tom mě multipla uchvátila. Takže pro mě - kdyby nepřišel facelift, který totálně pohřbil originalitu a kdyby byla multipla DELŠÍ za zadními koly tak o 30cm, tak bych o ročníku 2009-2010 velmi reálně uvažoval.
Avatar - SEKYC
12. 7. 2011 21:42
Re: koroze
No denodeně se v zaměstnání utvrzuji v tom že jsem nedopad stím designem tak špatně jako mnozí majitele roomstru no to je hrůza.Z venčí ta spodní hrana okna předních dveří :no: a uvnitř v předu - já tomu říkám OT jak na vojně v vyproštovacím tanku, ale roomster tady tuhle rubriku mít nebude,je relativně za pár kaček a pro jistotu zrušili pickup tak to podniky berou jak zběsilí a nejbližší caddy je o dost dražší. PS: nejhezčí je stejně KUGA :yes: :yes: :yes:
12. 7. 2011 00:26
Re: koroze
xara picaso >:D , tak to sis fakt polepšil, musíš být opravdu vyjímečný "estét"
12. 7. 2011 00:19
Re: skoda...
vedení to poznalo taky, ale touha poručit větru a dešti, a udělat "umění" a ukázat celému světu a tak podobně, byla silnější, kromě toho Fiat bude určitě částečně státní, stejně jako u frantíků Rendlík, takže tam se to tak nebere, ztráty zacvaknou daňoví poplatníci a jede se dál ... (vpodstatě stejný princip jako evropský film, nikdo se na to nedívá, takže je to umění a platí to stát, takže je to každému jedno)
Avatar - pumpkin
11. 7. 2011 23:29
Re: No 1.
Tak tak. Strýkovi sa rozrástla rodinka na 6-člennú, tak potreboval niečo pomerne lacné a 6 miestne. Moc toho na výber samozrejme nebolo, takže logicky padla voľba na Multiplu - predfacelift z roku 2004. No a nevie si ju vynachváliť aj napriek počiatočnému problému s brzdami.
Je to fakt zaujímavé a celkom pekné auto, hlavne ten predfacelift s lakovanými nárazníkmi.
Tá nevšednosť bola Multiple už predurčená dopredu. :-)
[odkaz]