Nissan Qashqai po faceliftu: První fotografie
Nissan Qashqai se představil v březnu 2007 v rámci nové strategie japonské automobilky vysílat nové modely zejména do všech velikostních tříd SUV. Mimo Micry, Notu a Tiidy tak dnes v Evropě osobní Nissany v podstatě neexistují. Do důležité nižší střední třídy zasahuje nejvíce crossover Qashqai, který je současně vyšším hatchbackem, ale taky lehkým SUV s pohonem všech kol.
Na jaře 2010 se model dočká první výraznější modernizace. Vzhled se změní zejména na přídi, která bude napříště o poznání agresivnější. Nová jsou světla a maska, což si vyžádalo přepracování nárazníku, kapoty i předních blatníků. Drobné úpravy vzhledu se dočkala i záď s novým nárazníkem a novými koncovými svítilnami se světelnými diodami. V nabídce budou nové odstíny barev karoserie, nové vzory kol a čalounění interiéru. Provedené změny se odrazily na lepší aerodynamice, když koeficient odporu vzduchu klesl z 0,34 na 0,33.
Nissan bude i nadále nabízet dvě délky karoserie pod označením Qashqai a Qashqai+2.
V interiéru je nový přístrojový štít s lepší čitelností, kvalitnější plasty.
Motorová paleta zůstala beze změn, přibyla jen verze ECO Qashqai s motorem 1,5 dCi a s několika úpravami (aerodynamika, delší převody, pneumatiky s nízkým valivým odporem, apt.), které sníží kombinovanou spotřebu o několik desetin litru nafty.
Ladění se dotklo podvozku, který by měl lépe tlumit nerovnosti a dále omezit přenos vibrací do karoserie.