Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan Qashqai: Benzinová 1,6 (86 kW) za 379.900,- Kč

David Bureš
Diskuze (57)
Oproti srpnu je Qashqai o 25 tisíc korun levnější, pouze první cena klesla o 20.000,- Kč.

Nissan snížil ceny crossoveru Qashqai o 25.000,- Kč, pouze první cena klesla o 20 tisíc korun. Základní Qashqai s benzinovou šestnáctistovkou o výkonu 86 kW tak nyní přijde na 379.900,- Kč. Letošní novinka v podobě dieselového 1,6 dCi (96 kW) nyní začíná na částce 481.500,- Kč.

Vznětový motor 1,6 dCi (96 kW) je do konce letošního roku k dispozici pouze bez systému stop-start, který bude k této jednotce nabízen až od ledna 2012.

Pohon všech kol lze připlatit za 50.000,- Kč pro dvoulitrový zážehový motor o výkonu 103 kW a turbodiesel 1,6 dCi (96 kW) s výjimkou základní výbavy Visia. Motor 2,0 dCi (110 kW) s automatickou převodovkou je nabízen výhradně s pohonem 4x4.

Základní výbava Visia disponuje šesti airbagy, ESP, 16palcovými ocelovými koly, elektricky ovládanými a vyhřívanými zpětnými zrcátky, manuální klimatizací, rádiem s CD přehrávačem, čtyřmi reproduktory a ovládáním na volantu, Bluetooth hands free, elektrickým stahováním předních i zadních oken, palubním počítačem a centrálním zamykáním s dálkovým ovládáním.

Acenta přidává 17palcová litá kola, přední mlhovky, kryty zrcátek a kliky dveří v barvě karoserie, dvouzónovou automatickou klimatizaci, nastavitelnou bederní opěrku u sedadla řidiče, tempomat, světelný a dešťový senzor a zadní parkovací senzory. Navíc je možné za 21.000,- Kč objednat systém Nissan Connect zahrnující vestavěnou navigaci s 5palcovým LCD displejem a parkovací kamerou.

Nissan Qashqai - zážehové motory na českém trhu (říjen 2011)
Motor1,6i1,6i Stop-Start2,0i2,0i
Převodovka5M5M6MCVT
Zdvihový objem [cm3]1598159819971997
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]86/600086/6000103/6000103/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]158/4400158/4400196/4800196/4800
Max. rychlost [km/h]181181195183
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,911,910,110,7
Komb. spotřeba [l/100 km]6,25,97,87,6
Cena Visia [Kč]379.900,-393.000,-431.500,--
Cena Acenta [Kč]422.500,-429.000,-467.500,-512.500,-
Cena I-Way [Kč]462.500,-469.000,-507.500,-552.500,-
Cena Tekna [Kč]481.500,-488.000,-526.500,-571.500,-

Třetí stupeň I-Way přidává navigační a audio systém Nissan Connect, hliníkové pedály a panoramatické střešní okno. Vzhled exteriéru podtrhují speciálně lakované 18palcové ráfky z lehkých slitin, střešní ližiny a zatmavená zadní boční okna.

Za příplatek 6.500,- Kč je pro I-Way k dispozici vnější chromová sada, která obsahuje chromované linky v prazích dveří, ozdobnou lištu hrany zavazadlového prostoru, ozdobné prahové lišty, chromované rámečky předních mlhových světel a stříbrné kliky dveří.

Nejvyšší stupeň výbavy s označením Tekna má navíc xenonové světlomety, rádio Bose se sedmi reproduktory a inteligentní klíč. Dále je možné si připlatit za kožené čalounění sedadel (+25.000,- Kč).

Nissan Qashqai - vznětové motory na českém trhu (říjen 2011)
Motor1,5 dCi1,6 dCi1,6 dCi Stop-Start2,0 dCi
Převodovka6M6M6M6AT 4x4
Zdvihový objem [cm3]1461159815981995
Válce/ventily4/24/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]81/400096/400096/4000110/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]240/1750320/1750320/1750320/2000
Max. rychlost [km/h]177190190188
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,410,310,311,0
Komb. spotřeba [l/100 km]5,24,94,57,0
Cena Visia [Kč]459.000,-481.500,-488.000,--
Cena Acenta [Kč]495.000,-517.500,-524.000,-612.500,-
Cena I-Way [Kč]535.000,-557.500,-564.000,-652.500,-
Cena Tekna [Kč]554.000,-576.500,-583.000,-671.500,-

David Bureš
Diskuze (57)
Avatar - igor77
13. 10. 2011 11:22
Re: jo
je to tak :-)
nissan mám rád. tuším tak v r. 2003 jsem zaváděl do výroby klíček k DO pro nový march/micra
11. 10. 2011 15:41
Re: kvašák
Mysli si co chces, ale nastastie nie som ako ty, ktory si rad vymysla.
10. 10. 2011 23:51
Re: kvašák
No osobně si myslím, že naložený 1.2tsi Yeti bude mít do kopce problém taky, i když možná menší než 1.6 v Qashqai. Po dálnici jsem ho řídil (ve dvou lidech) a překvapilo mě, jak to jede svižně. Ale to byla rovinka, naložit ho a ještě do kopce, zadýchá se taky. Nicméně pravda je, že ani 1.2tsi ani 1.6 není na dálnici, ale spíš do města...a tam ten rozdíl zas tak nepoznáš - v atmosféře prostě jen podřadíš, nebo naopak necháš zařazenou nižší rychlost. Něco jiného je pak to pružné zrychlení na dálnici, ale to už jsme psali...

Ad spolehlivost - samozřejmě přeju, ať 1.2tsi jezdí co nejlíp. Ale taky si myslím, že třeba Svět motorů si nebude vymýšlet, pokud tento motor dlouhodobě nedoporučuje. Možná za mě mluví špatná zkušenost - jak jsem psal, mám 1.8tsi (dle všech super Audi motor-a v 60t KO, řešeno výměnou motoru. A to jezdím jako člověk. Kolega v A4 s tím samým motorem to samé, jen mu to Audi neuznalo na výměnu a "jen" mu to opravily. Na Škodovku jsem tím nezanevřel,ale jestli se to stane ještě jednou ve 120t, půjde z domu a Škoda u mě skončila....Doufám se tak nestane :-)

Ad cena - nevím jak ty, ale já už auto kupoval. Dostal jsem 13% a to jen proto, že jsem si vybral nejdražší verzi. Jestli se dostaneš z ceníkových 480t na 400.000 (430 000 bylo po 10% slevě), navíc u levnějšího auta, jsi opravdu dobrý obchodník. Zcela upřímně tomu ale nevěřím :-) Ale třeba se mýlím:) Pro mě je těch mých 50.000 rozdílu a důvody co jsem zmínil, celkem rozhodující.

Btw. Ty "nejdůležitější" faktory - vzhled a pocit jak ti to auto sedí, stejně dokážou smazat vše uvedené :-) U nás vyhraje asi Qashqai právě proto, že se líbí ženě :-)
10. 10. 2011 22:45
Re: kvašák
Já mám také 5ti kvalt, krátké převody. V reálných 130 točí přes 3 800. I v testech při 130ti uvádějí spotřebu vyšší. Asi klika na konkrétní kousek a asi jsem si ho dobře zajel.Je fakt že jezdím často v Německu okolo 160, čili motor je poměrně často v dosti vysokých otáčkách při ustálené rychlosti na rovině, což prý benzínovým atmosférám svědčí.

Za diskuzi také dík a s kilometry nápodobně.
10. 10. 2011 22:28
Re: 1.6 I-WAY
Díky a přidávám se k pelikošovi.