Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Škoda Fabia Combi: Prostor pro kufry má 480 l (nové oficiální fotografie)

Ondřej Láník
Diskuze (330)
Škoda Auto představí následníka Fabie Combi na letošním mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Novinka příjde na trh se stejnými motory jako hatchback. Zavazadlový prostor má ve třídě rekordní hodnotu.

Nabídka motorů bude zahrnovat tři zážehové pohonné jednotky, 1,2 12V HTP/51 kW, 1,4 16V/63 kW a 1,6 16V/77 kW, a tři vznětové agregáty 1,4 TDI PD/51 kW, 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW. Schází tedy nejslabší motor z Fabie hatchback 1,2 HTP/44 kW. Všechny motory pracují s pětistupňovou manuální převodovkou. Na přání je možno verzi 1,6 16V/77 kW vybavit také šestistupňovou automatickou převodovkou Tiptronic. Pro oba výkonnější vznětové motory – 1,4 TDI PD/59 kW a 1,9 TDI PD/77 kW – je k dispozici také filtr pevných částic.

Škoda Fabia Combi I vs. Fabia Combi IIFabia Combi IFabia Combi IIRozdíl
Délka [mm]42324239+7
Šířka [mm]16461642-4
Výška [mm]14521498+46
Rozvor [mm]246224620
Zavazadlový prostor [l]426/1225480/1460+54/+235

Nová Fabia Combi je ve srovnání s předchozím provedením o 7 mm delší, o 4 mm užší a o 46 mm vyšší. Délka činí 4239 mm, šířka 1642 mm a výška 1498 mm.

O 54 litrů větší je zavazadlový prostor se základním objemem 480 litrů. Při sklopených zadních sedadlech činí jeho objem 1460 litrů. To odpovídá nárůstu o 235 litrů oproti předchozímu modelu.

Vedle nového designu, který navazuje na model hatchback, nabízí nový model také několik praktických a komfortních prvků. Mezi jeho silné stránky patří především prostor pro cestující na zadních sedadlech, větší zavazadlový prostor (480 l/1460 l), množství odkládacích prostorů, materiály použité v interiéru nebo roleta pro zakrytí zavazadlového prostoru se stejným způsobem ovládání jako u Octavie Combi.

Jak jsou na tom konkurenti? Koho ohrozí nová Škoda Fabia Combi? První pohled na rostoucí konkurenci na trhu malých kombi je v článku Nová Škoda Fabia Combi: nebude na trhu sama (stručné srovnání s konkurencí).

Pro první generaci Fabie Combi se dosud rozhodlo více než 630.000 zákazníků na celém světě. Ve výrobě zůstane minimálně do konce roku 2007.

Ondřej Láník
Diskuze (330)
Avatar - Nadzvukovy
16. 8. 2007 22:35
Pozrite si toto, celkom zaujimavé ...
[odkaz]
Avatar - SpiderJ
16. 8. 2007 12:02
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Ok ;-) TO jsem přesně chtěl slyšet... Ne každej se tu chce hádat... Mě vážně zajímalo, proč bys tak volil.. ;-)
Avatar - SpiderJ
16. 8. 2007 12:00
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Tak to není... :'-( Nejsou to špatná auta... Jen to jsou typičtí francouzi, což každému nemusí sedět....
Avatar - SpiderJ
16. 8. 2007 11:59
Re: foky
Jde taky o štěstí na vyrobený kus. Netvrdím, že nejsou dobré a vynikající kusy. Jen jsem chtěl předat varování od člověka, kterému věřím. Na motoru je podle něj prý hodně poznat, že se šetřilo kde se mohlo (hlavně v kvalitě použitých materiálů). Prostě není určený pro jízdu "na plnej knedlík".
Avatar - nielblack
15. 8. 2007 18:41
Re: Combi
Přesně moje řeč, vypadá to dost tragicky tak malé kolečka ke karoserii Fabie II . To vůbec nemluvím o zadní partii ta má k eleganci tak daleko jako sympatie GTI k všemu neměneckému. >:-[] Takže mé osobní hodnoceni Fabie II :no: