Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová Toyota RAV4 stojí od 615 tisíc, s pohonem všech kol 642 tisíc Kč

28. 2. 2013 • 07:18
65
18
Zobrazit náhledy (65)
Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4 Toyota RAV4
Toyota zveřejnila ceny čtvrté generace modelu RAV4. Nové SUV přichází s bohatší výbavou a poprvé také jako turbodiesel s pohonem předních kol.

Po sedmi letech přichází nová generace Toyoty RAV4. Její design se přiblížil novému Aurisu, nabídku motorů již tradičně tvoří benzinové a dieselové čtyřválce. Dvoulitrový Valvematic a turbodiesel 2,2 D-4D (resp. 2,2 D-CAT) mají standardně pohon všech kol a výběr mezi manuálním a samočinným řazením. Novinkou je turbodiesel 2,0 D-4D o výkonu 91 kW s pohonem předních kol. Motor, známý z Avensisu a Aurisu, plní úlohu nejslabšího a nejlevnějšího pohonu, která dříve připadala benzinovému čtyřválci.

Základ Power jezdí na 17palcových ocelových kolech, proti předchůdci má tedy o palec větší disk. Samozřejmostí je u Toyoty LED denní svícení, manuální klimatizace, elektrické stahování předních a zadních oken, kožený volant nebo rádio s USB, podporou MP3 a Bluetooth hands-free.

Prostřední úroveň Active, dražší o 40 tisíc, má litá kola, dvouzónovou klimatizaci, mlhovky, světelný a dešťový senzor nebo systém Toyota Touch s dotykovou obrazovkou a parkovací kamerou. Za zvýhodněných 15 tisíc lze přiobjednat paket Design, který se skládá z elektricky otevíraných dveří zavazadlového prostoru, zatmavených bočních oken, elektricky sklopných zrcátek a 18palcových litých kol. K takto nakonfigurované RAV4 se za dalších 15 tisíc nabízí xenonové světlomety a za dalších 25 tisíc balíček bezpečnostních systémů: hlídání mrtvého úhlu, varování před opuštěním jízdního pruhu a automatická dálková světla.

Vrcholem je provedení Style. Vedle všech výše jmenovaných prvků výbavy – kromě bezpečnostních systémů, které jsou i zde za příplatek – mu nechybí kožené čalounění, vyhřívání předních sedadel, bezklíčové ovládání Smart Entry & Start a parkovací senzory.

Pro všechny RAV4 vybavené systémem Toyota Touch se za 15 tisíc nabízí navigace Touch & Go. Nástavbou je Touch & Go Plus za 21.500,- s 3D grafikou, hlasovým ovládáním a integrovanou funkcí e-mailu/kalendáře.

Toyota RAV4 2013 - technická data a ceny nové generace
Motor2,0 Valvematic2,0 Valvematic2,0 D-4D2,2 D-4D2,2 D-CAT
Převodovka6M 4x4CVT 4x46M6M 4x46A 4x4
Zdvihový objem [cm3]19871987199822312231
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]111/6200111/620091/3600110/3600110/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]195/4000195/4000310/1600-2400340/2000-2800340/2000-2800
Max. rychlost [km/h]185185180190185
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,910,710,59,610,0
Komb. spotřeba [l/100 km]7,27,24,95,66,6
Cena Power [Kč]641.900,-681.900,-614.900,-686.900,--
Cena Active [Kč]681.900,-721.900,-654.900,-726.900,-771.900,-
Cena Style [Kč]781.900,-821.900,--826.900,-871.900,-

Související články

Témata
Avatar - kaa
2. 3. 2013 21:16
Fuj..
To je ale zrůdička. Stará desetiletá RAV4 je daleko hezčí než toto.
1. 3. 2013 21:14
Re: Hrozny dizajn
no veru, konecne niekto tomfol v otrasnosti koleos :no:
1. 3. 2013 18:32
Auto...
...klasicky toyoťácky o ničem s výraznou radlicí vpředu.
A zejména to talčítko s nápisem AUTO na ovládání okýnka u řidiče - tímto zdravím všechny, co blijou z koncernu, neboť i ta nejlevnější Fabia, pokud jsou doplacena elektrická okna, má AUTO všechny.
Japonec zkrátka zůstal japoncem - poučení z chyb veškeré žádné, korejci si je daj k snídani...
1. 3. 2013 18:15
Re: Nechápu...
Ten výhřev sedadel je od Toyoty a jenom se to zacvaká do předpřipravených konektorů. Jinak Toyota na Evropu moc nedá, to je pravda a na ČR zvlášť (viz. nedostupnost češtiny v navigaci). Myslím,že 6 kvalt A/T na motor 110kW stačí. Německé ZF žádný zázrak taky není v BMW jsem měl jeden z prvních 5° automatů a umřel po 4 letech - no dobře bylo to v ´95 :-) . Spíš mě u automatů děsí doživotní náplň - tzn. až umře převodovka, tak končí i bezstarostný život majitele. V I.S.R. na mě koukali jak na ufo, když jsem chtěl ve 120.000km vyměnit olej a filtr v A/T.
1. 3. 2013 14:03
Re: Nechápu...
No já věřím, že i ten zastaralý Aisin by zvládli na autosalonu vyměnit za něco modernějšího, ale dodělávat auto na prodejně nepovažuju za moc dobrý nápad - vykuchat sedadla, natáhnout nové elektrické svazky, to vše spojit s palubní elektronikou, která s tím nepočítá...
Že je v RAVu z výroby německé topení Eberspaëcher, to je pro mě novinka... za chvíli tam ale určitě bude německý diesel (dohoda s bmw už je snad podepsána) a možná tedy i to německé 9 st. ZF... japonský Aisin žádnou novinku pro příčně uložené motory neohlásil (má li někdo info sem s ním).
No snad alespoň logo Toyota zůstane :-)
Je vidět, že evropský trh je u Toyoty až na třetím místě, hlavní prodeje má v Americe a Asii a podle toho to taky vypadá. Žádnou větší vstřícnost požadavkům evropských zákazníků nelze očekávat. Což je přístup jistě logický, i Ford nedávno zveřejnil analýzu, že VW v Evropě dominuje natolik, že vydělávat se prakticky nedá a jeho nová filozofie "ONE FORD" neznamená v podstatě nic jiného, než tiché vyklízení evropských pozic (můj názor).
Články odjinud