Novitec představil vlastní verzi Ferrari 812 GTS. Kabrio má 840 koní, v plánu je 18 kusů
Novitec se pochlubil dalším modifikovaným Ferrari. Tentokrát si známý německý úpravce vzal do parády otevřený model 812 GTS.
Novitec pro první sériové Ferrari s otevřenou karoserií a dvanáctiválcem pod kapotou od dob 365 GTS/4 (Daytona Spider) navrhl speciální provedení bodykitu N-Largo, který vůz rozšiřuje o 140 milimetrů vzadu a 70 mm vpředu. Sada zahrnuje také několik aerodynamických prvků a doplňků, které mají 812 GTS opticky přiostřit. Všechny díly jsou z uhlíkových vláken.
Úpravce pro Ferrari vyrobil i vlastní sadu kol s označením NF 10 NL. Jde o kované ráfky s průměrem 21 palců vpředu a 22 palců vzadu.
Pozornosti ovšem neušlo ani pohonné ústrojí. Zatímco v produkčním voze dává atmosféricky plněný dvanáctiválec o objemu 6,5 litru maximální výkon 588 kW a nejvyšší točivý moment 718 N.m, Novitec z motoru díky přemapování řídicí jednotky a instalaci nového výfukového systému vydoloval 618 kW a 751 N.m.
Upravené Ferrari 812 GTS díky tomu zrychlí z klidu na stovku za 2,8 sekundy. Maximální rychlost činí dokonce 345 km/h.
Novitec ovšem kromě výkonu zdůrazňuje také údajně výrazně zajímavější zvuk, kterého dosáhl právě použitím speciálního výfukového systému. Úpravce dále přidává nové zavěšení s možností nadzvednutí přídě, který majitelé ocení například při přejezdu přes retardér.
Německá firma má podle všeho v plánu upravit maximálně 18 exemplářů.