Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Volkswagen Passat: První oficiální fotografie (Aktualizováno)

Michal Fokt
Diskuze (262)
Ve čtvrtek 3. července se virtuálně představí netrpělivě očekávaný sedan střední třídy od Volkswagenu. Passat B8 si brousí zuby na německou konkurenci.

Aktualizace 3.7.2014, 21:02 Na stránkách německého Auto Bildu se objevily první oficiální fotografie nové generace Volkswagenu Passat. Vůz je zcela nový, shodí přibližně 85 kilogramů a poprvé se představí také s hybridním pohonem. Podrobnosti připravujeme.

O nadcházející osmé generaci (evropského) Volkswagenu Passat už toho víme spoustu díky úniku technické prezentace a asi by bylo dost naivní, očekávat od německé automobilky nějakou dramatickou změnu vzhledu. I přesto je jeho nadcházející premiéra očekávána s velkým napětím, jedná se totiž v evropské střední třídě o klíčový model, s nímž se konkurence chtě-nechtě musí porovnávat.

Všem nedočkavcům tedy nyní oznamujeme, že světová premiéra Passatu B8 proběhne již zítra a Volkswagen si připravuje půdu pro náležitou publicitu, protože prostřednictvím agentury Reuters oznámil, že se novinka v hierarchii střední třídy posune o kus výše s cílem odlákat nějaké zákazníky hlavně značkám BMW a Mercedes-Benz... a pochopitelně tím pádem i koncernovému Audi A4.

Nejslabším motorem v nabídce bude 1.6 TDI s 88 kW, jehož alternativou se stane 1.4 TSI/90 kW. Co se turbodieselů s jedním turbem týče, 2.0 TDI se budou dodávat ve verzích se 110 a 140 kW a ve stejné výkonové hladině pak VW nabídne benzinové 1.4 TSI/110 kW a 1.8 TSI/132 kW. Zmíněná čtrnáctistovka dostane navíc systém deaktivace poloviny válců ACT (Active Cylinder Technology), jenž zajistí motoru velmi nízkou spotřebu.

Zájemci o výkonné verze budou mít na výběr hned ze tří. Turbodieselu 2.0 TDI twin-turbo se 176 kW a 500 N.m bude sekundovat dvojice 2.0 TSI se 160 a 206 kW, přičemž ta posledně jmenovaná si klade za cíl v nabídce nahradit dosavadní šestiválec. Ani tím to ale nemá končit, připravuje se také plug-in hybridní model s 9,9kWh akumulátorem a dojezdem na elektřinu až 50 km.

Sedan s délkou 4767 milimetrů bude spoléhat na nejnovější elektronické systémy podpory jízdy, aktivní bezpečnosti i infotainment, včetně displeje namísto přístrojové desky. Změně pozice na trhu má odpovídat i pořizovací cena, Passat by měl podle dostupných informací podražit v základu na přibližně 26 tisíc euro (cca 700.000 Kč), což je však pouze o 625 euro více, než nyní. Výstavní premiéru si odbude zkraje října v Paříži a již v listopadu se začne prodávat.


Michal Fokt
Diskuze (262)
7. 7. 2014 09:31
Re: Hmmm
Jestli ono neni lepší 7x vyšplhat Milešovku, než jen u fotky snít o Everestu.
Avatar - Kjirka
5. 7. 2014 18:51
Re: nova generace?
zdá se, že už není co vymýšlet . Taky mi to tak nějak přijde.
5. 7. 2014 12:36
Re: Hmmm
jj
už je to tak soudruidi [odkaz] [odkaz] ;-)

VIVÁÁÁ LAS TESLA´S USA CALIFORNIA FREMONT
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
5. 7. 2014 12:17
Re: Maly ale silny...
Buzole Buzole....sedni si do mazdy a pak povídej o fabii :no: :no:
5. 7. 2014 00:44
Re: Bude to zajimave
Same hluposti, Passat ma bud nizsie servisne naklady, nizsiu cenu, nizsiu spotrebu, vyssiu bezpecnost, uzitkovu hodnotu, reprezentativnu hodnotu, nieco ine alebo vsetko dokopy ako konkurencia. Inac by si ho firmy jednoducho nekupovali! Totiz fleetove auta kupuju obrovske firmy, ktore podliehaju auditom a co najvyssej optimalizacii. Ak Passat prejde auditom, tak asi vedia preco... Lepsie ako nejaky pisalek Ja Prvni 123.

PS: Ak sa ti nepaci firemne auto, daj vypoved a prestup do firmy, kde davaju nejakeho azijata.